aktualność

Sprawdź co potrafi nowa aplikacja SGB Mobile!

Najbliższe bankomaty

Wyszukaj dla innej lokalizacji
aktualizacja 02-04-2024

W App Store i Google Play dostępne są już nowe wersje aplikacji SGB Mobile (iOS 3.2.0 i Android 3.2.8). (Na telefonach z oprogramowaniem Android dostępna będzie od 5 kwietnia)

Nowa wersja aplikacji, to nowe funkcjonalności:

  • prośba o przelew BLIK - usługa ułatwia rozliczenia między znajomymi i rodziną w ramach przelewu na telefon BLIK.
  • prośba o podział rachunku - usługa pozwala na określenie grupy odbiorców, a następnie równy podział rachunku lub przypisanie poszczególnym osobom konkretnych kwot do zapłaty. 
  • potwierdzenia PDF - możliwość wygenerowania w historii transakcji i eksportu potwierdzeń operacji w formacie PDF. 

Visa Mobile w SGB Mobile

Usługa płatności Visa Mobile w aplikacji SGB Mobile!


Visa Mobile to nowy sposób płatności kartami Visa w internecie, udostępniony teraz także w aplikacji SGB Mobile. Bezpieczny, innowacyjny i intuicyjny. Kiedy płacisz Visa Mobile, nie musisz za każdym razem podawać numeru karty, jej daty ważności i kodu CVV2. Wystarczy, że na stronie internetowej, na której dokonujesz zakupów, wpiszesz swój numer telefonu przypisany do karty w Visa Mobile i potwierdzisz płatność w aplikacji SGB Mobile.

 

Dlaczego warto płacić Visa Mobile w internecie?

  • Nie podajesz żadnych danych swojej karty w trakcie płacenia.
  • Wpisujesz wyłącznie swój numer telefonu.
  • Każdą transakcję potwierdzasz PIN-em w aplikacji SGB Mobile lub w aplikacji Visa Mobile.

 

Jak aktywujesz usługę Visa Mobile w aplikacji SGB Mobile?


Masz już aplikację SGB Mobile, a Twoja karta Visa jest aktywna 

  • Na szczegółach wybranej karty kliknij przycisk Więcej akcji.
  • Z rozwijanej listy wybierz opcję Aktywuj płatności Visa Mobile dla tej karty.
  • Podaj adres e-mail, zapoznaj się z „Regulaminem dodawania i użytkowania kart SGB w ramach korzystania z usługi Visa Mobile”, „Warunkami usługi Visa Solution” oraz „Polityką prywatności Visa” i zaakceptuj wymagane zgody. Możesz tu również ustawić aplikację SGB Mobile jako domyślną dla płatności Visa Mobile.
  • Zatwierdź operację PIN-em do aplikacji.
  • Potwierdź swój e-mail kodem autoryzacyjnym otrzymanym od Visa na wskazany adres e-mail.
  • Usługa płatności Visa Mobile została aktywowana.

Jak zapłacisz Visa Mobile?

 

  • Na stronie sklepu internetowego zatwierdź swój koszyk i przejdź do płatności.
  • Wybierz metodę płatności – szukaj logo Visa Mobile:

  • W kolejnym kroku podaj swój numer telefonu, wcześniej dodany do konta Visa Mobile.
  • Zatwierdź płatność w aplikacji SGB Mobile lub w aplikacji Visa Mobile na telefonie. Gotowe!

 

Kiedy płacisz w sieci, zawsze dokładnie sprawdzaj dane transakcji, zobaczysz je na etapie akceptacji płatności. W razie jakichkolwiek podejrzeń, odrzuć ją w aplikacji i skontaktuj się ze swoim bankiem lub Infolinią SGB.

Nie mam SGB Mobile – jak mogę aktywować Visa Mobile?

  •  Pobierz aplikację Visa Mobile na swój telefon ze sklepu Google Play lub App Store.
  •  Postępuj zgodnie z komunikatami w aplikacji, aby założyć i aktywować konto Visa Mobile:
    • podaj i potwierdź swój adres e-mail oraz ustaw hasło do konta Visa Mobile,
    • podaj i potwierdź swój numer telefonu (ten numer będziesz podawać przy płatności Visa Mobile w sklepie internetowym),
    • ustaw PIN, którym będziesz logować się do aplikacji Visa Mobile (możesz też ustawić logowanie przy użyciu biometrii).
  • Podaj wszystkie wymagane dane karty – to jedyny raz, kiedy musisz to zrobić. Możesz dodać kilka kart do konta Visa Mobile. Jeżeli nie chcesz tego robić teraz, możesz je dodać w każdej chwili w aplikacji Visa Mobile.
  • Aktywuj kartę w aplikacji kodem SMS, który dostaniesz na numer telefonu powiązany z kartą w banku (UWAGA: może to być inny numer niż ten, który masz przypisany do konta Visa Mobile i który będziesz podawać podczas płatności Visa Mobile).

Do karty nie jest jeszcze przypisany żaden numer? Skontaktuj się ze swoim bankiem lub Infolinią SGB, aby go dodać.


 


 

Przelewy na telefon BLIK!


Chcesz natychmiast przelewać środki 24/7 bez znajomości numeru rachunku odbiorcy? Teraz to możliwe. Zarejestruj numer w aplikacji i sprawdź jakie to proste!


Wprowadziliśmy nową funkcjonalność w aplikacji SGB Mobile - przelew BLIK na telefon. Od dzisiaj w aplikacji SGB Mobile mogą Państwo przelewać i odbierać pieniądze BLIK-iem na numer telefonu!


Przelew BLIK jest rozwiązaniem umożliwiającym natychmiastowe, a zarazem bezpieczne przekazanie środków, bez znajomości numeru rachunku odbiorcy. Do wykonania przelewu musisz znać wyłącznie numer telefonu osoby, do której chcesz przesłać pieniądze.


Przelew dotrze do odbiorcy w kilkanaście sekund, niezależnie od godziny i dnia tygodnia. Aby korzystać z funkcjonalności zarówno nadawca, jak i odbiorca muszą posiadać uruchomioną usługę BLIK na telefon w aplikacji mobilnej swojego banku.
Gorąco zachęcamy do korzystania z nowej funkcjonalności.


Jeśli nie masz jeszcze aplikacji SGB Mobile pobierz ją w App Store lub Google Play i korzystaj z BLIK-a na telefon oraz wielu innych funkcjonalności.

 

 

 

 

 


aktualizacja 8-02-2022

W trosce o bezpieczeństwo Twoich finansów oraz z uwagi na powtarzające się ataki wyłudzenia danych i pieniędzy przez oszustów, wprowadziliśmy zmiany w aplikacji SGB Mobile i transakcjach kartowych:

 

1. Zmniejszyliśmy maksymalny limit BLIK w SGB Mobile z 10.000 zł do 2000 zł

 

Maksymalny limit kwotowy dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w ramach BLIKA wynosi łącznie 2000 zł dziennie. Obecnie w ramach BLIKA obowiązują takie limity kwotowe:

  • transakcje gotówkowe (wypłata w bankomacie) – 500 zł,
  • transakcje bezgotówkowe, w tym internetowe (w sklepie stacjonarnym i internecie) – 500 zł.

Limity dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych możesz zmienić w aplikacji SGB Mobile w ustawieniach BLIKA, do wysokości limitu maksymalnego.

UWAGA! Jeśli ustawiłeś limit kwotowy mniejszy niż 500 zł, to nie ulegnie on zmianie.

 

 

 

2. Zmniejszyliśmy maksymalne limity dla transakcji kartami debetowymi i kredytowymi, jakie możesz ustawić w SGB Mobile

 

W aplikacji SGB Mobile zmieniliśmy maksymalny limit kwotowy dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych kartami debetowymi i kredytowymi z 50.000 zł do wartości wskazanych poniżej:

  • transakcje gotówkowe (wypłaty gotówki z bankomatu) – 15.000 zł,
  • transakcje bezgotówkowe, w tym transakcje internetowe (w sklepie stacjonarnym i internecie) – 30.000 zł.

Limity dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych możesz zmienić w aplikacji SGB Mobile w zakładce Zarządzaj Kartami, do wysokości limitów maksymalnych.

 

 

Jeśli chcesz zmienić limity maksymalne obowiązujące w aplikacji SGB Mobile na wyższe, odwiedź swój bank spółdzielczy.

UWAGA! Twoje dotychczasowe ustawienia limitów dla transakcji kartowych nie zostały zmienione. Przy kolejnej próbie zmiany limitów kartowych w aplikacji SGB Mobile będą obowiązywały powyższe limity maksymalne.

 

3. Dla bezpieczeństwa Twoich transakcji wprowadziliśmy też dzienne limity ilościowe dla transakcji kartami:

 

  • transakcje gotówkowe (wypłaty gotówki z bankomatu) – 5 transakcji
  • transakcje bezgotówkowe (płatności kartą) – 15 transakcji, w tym transakcje internetowe – 10 transakcji

 


 

 


Nowość w SGB Mobile!

 

Bardzo mi miło poinformować o tym, że pojawiła się w sklepach Google Play i App Store aktualizacja aplikacji SGB Mobile z nową funkcjonalnością  Autopay – systemem automatycznych opłat za przejazdy autostradami. Dzięki temu klienci banków mogą płacić za przejazdy bezpośrednio ze swojego konta bankowego. Usługa jest dostępna w aplikacji mobilnej SGB Mobile.

SGB Mobile to bezpieczna i funkcjonalna aplikacja mobilna, jedna dla wszystkich bankach spółdzielczych SGB. Na rynku bankowych aplikacji mobilnych wyróżnia ją między innymi możliwość sterowania płatnościami za usługi streamingowe platform cyfrowych, oferujących filmy, seriale czy muzykę, a także możliwość zapisania się na szczepienia przeciw COVID-19. SGB Mobile to także usługa Garmin Active, polegająca na prezentacji monitorowanych danych z aplikacji Garmin Connect w aplikacji SGB Mobile.

Autopay to najnowsza funkcja bankowości mobilnej banków spółdzielczych SGB. Klient, który chce się zarejestrować do usługi Autopay, aktywuje ją w aplikacji SGB Mobile, dodaje dane pojazdu oraz wskazuje konto, z którego będą pobierany opłaty za przejazdy. W aplikacji bankowej może na bieżąco śledzić historię wszystkich przejazdów i faktury.

 


Usługa „Active” to usługa dla użytkowników urządzeń marki Garmin. Dzięki połączeniu aplikacji SGB Mobile z Garmin Connect, możliwe jest sprawdzenie swoich  danych dotycząc aktywności sportowej oraz kondycji – kroki, przebyty dystans, intensywny trening, spalone kalorie, tętno, saturację, sen. Usługa proponowana jest ludziom prowadzącym aktywny tryb życia oraz preferujących płatności kartą. 
 


W najnowszej wersji rozbudowalne zostały powiadomienia PUSH ułatwiące wzajemną komunikację..

Dodany został moduł umożliwiający szybką rejestrację na szczepienie przeciw COVID-19, poprzez przekierowanie do Internetowego Konta Pacjenta.

 

 

 

Korzystaj z dobrze zaprojektowanej aplikacji mobilnej. SGB Mobile jest przejrzysta, funkcjonalna i po prostu ładna. Ogromną wagę przywiązujemy do bezpieczeństwa, dlatego aplikacja posiada szereg zabezpieczeń, a płatności i dyspozycje potwierdzasz bezpiecznymi metodami autoryzacji. Znajdziesz w niej wszystko, czego potrzebujesz do codziennego bankowania.

 

 

  • Dostęp do rachunku kiedy chcesz
    W aplikacji sprawdzisz stan konta (dla Twoich rachunków osobisty, oszczędnościowych, walutowych oraz wszystkich kart), historię wydatków i wpływów oraz szczegółowe informacje o koncie.

 

  • Przelewy w dowolnym momencie
    Łatwo i bezpiecznie zrealizujesz przelew – za pomocą smartfona lub tabletu. Nie odkładaj płatności na później – parę kliknięć i masz je z głowy.

 

  • Portfele cyfrowe (Apple Pay, Google Pay) i BLIK
    W SGB Mobile korzystasz z usługi BLIK oraz masz możliwość dodania swojej karty do portfela cyfrowego Google Pay lub Apple Pay. Płać mobilnie tak jak Ci najwygodniej. W aplikacji masz kontrolę nad swoimi kartami, możesz je zablokować w portfelach cyfrowych na wszystkich urządzeniach mobilnych. Ta usługa to bezpieczeństwo i ogromna wygoda w jednym.

 

  • Zarządzanie subskrypcjami
    To zupełnie nowa usługa, dzięki której możesz w jednym miejscu sprawdzić, w jakich sklepach internetowych zarejestrowana jest Twoja karta płatnicza SGB oraz możesz zablokować pobieranie środków z karty przez sklep internetowy. Nowa funkcjonalność to również śledzenie na bieżąco do jakich abonamentów subskrypcyjnych dodałeś kartę SGB oraz możliwość zablokowania w prosty sposób kolejnej płatności, np. za serwis streamingowy.

 

  • Zmiany limitów
    Dzienne limity transakcji są dodatkowym zabezpieczeniem Twoich pieniędzy, jednak zdarzają się jednorazowe większe zakupy. Teraz możesz w łatwy i bezpieczny sposób zwiększyć lub zmniejszyć limit za pomocą aplikacji – już nie musisz iść do banku!

 

  • Masz pytania?

zadzwoń na bezpłatną infolinię: 800 888 888

lub napisz: call.center@sgb.pl.

Konsultanci infolinii SGB dostępni są przez całą dobę.

 

Pobierz SGB Mobile i miej bank w zasięgu ręki!

 

 

 

 

 

Przewodnik po SGB Mobile 

Krok po kroku sprawdzisz wszystkie funkcjonalności aplikacji, dowiesz się jak aktywować aplikację i jak się do niej zalogować.


Pobierz przewodnik po SGB Mobile

 

Sprawdź, co możesz zrobić z głównego pulpitu, zaraz po zalogowaniu się do aplikacji


 

Zobacz, jak łatwo zrobisz przelew w SGB Mobile

 

 

Spójrz, jak korzystać z BLIKA w aplikacji

 

 

Ważne informacje:


Regulamin korzystania z aplikacji SGB Mobile
Limity zleceń płatniczych w aplikacji
Informacja dot. rodzaju i zakresu usług oraz dyspozycji dostępnych w aplikacji
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy