Sprawdź co potrafi nowa aplikacja SGB Mobile!
Przelewy na telefon BLIK!
Chcesz natychmiast przelewać środki 24/7 bez znajomości numeru rachunku odbiorcy? Teraz to możliwe. Zarejestruj numer w aplikacji i sprawdź jakie to proste!
Wprowadziliśmy nową funkcjonalność w aplikacji SGB Mobile - przelew BLIK na telefon. Od dzisiaj w aplikacji SGB Mobile mogą Państwo przelewać i odbierać pieniądze BLIK-iem na numer telefonu!
Przelew BLIK jest rozwiązaniem umożliwiającym natychmiastowe, a zarazem bezpieczne przekazanie środków, bez znajomości numeru rachunku odbiorcy. Do wykonania przelewu musisz znać wyłącznie numer telefonu osoby, do której chcesz przesłać pieniądze.
Przelew dotrze do odbiorcy w kilkanaście sekund, niezależnie od godziny i dnia tygodnia. Aby korzystać z funkcjonalności zarówno nadawca, jak i odbiorca muszą posiadać uruchomioną usługę BLIK na telefon w aplikacji mobilnej swojego banku.
Gorąco zachęcamy do korzystania z nowej funkcjonalności.
Jeśli nie masz jeszcze aplikacji SGB Mobile pobierz ją w App Store lub Google Play i korzystaj z BLIK-a na telefon oraz wielu innych funkcjonalności.
aktualizacja 8-02-2022
W trosce o bezpieczeństwo Twoich finansów oraz z uwagi na powtarzające się ataki wyłudzenia danych i pieniędzy przez oszustów, wprowadziliśmy zmiany w aplikacji SGB Mobile i transakcjach kartowych:
1. Zmniejszyliśmy maksymalny limit BLIK w SGB Mobile z 10.000 zł do 2000 zł
Maksymalny limit kwotowy dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w ramach BLIKA wynosi łącznie 2000 zł dziennie. Obecnie w ramach BLIKA obowiązują takie limity kwotowe:
Limity dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych możesz zmienić w aplikacji SGB Mobile w ustawieniach BLIKA, do wysokości limitu maksymalnego.
UWAGA! Jeśli ustawiłeś limit kwotowy mniejszy niż 500 zł, to nie ulegnie on zmianie.
2. Zmniejszyliśmy maksymalne limity dla transakcji kartami debetowymi i kredytowymi, jakie możesz ustawić w SGB Mobile
W aplikacji SGB Mobile zmieniliśmy maksymalny limit kwotowy dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych kartami debetowymi i kredytowymi z 50.000 zł do wartości wskazanych poniżej:
Limity dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych możesz zmienić w aplikacji SGB Mobile w zakładce Zarządzaj Kartami, do wysokości limitów maksymalnych.
Jeśli chcesz zmienić limity maksymalne obowiązujące w aplikacji SGB Mobile na wyższe, odwiedź swój bank spółdzielczy.
UWAGA! Twoje dotychczasowe ustawienia limitów dla transakcji kartowych nie zostały zmienione. Przy kolejnej próbie zmiany limitów kartowych w aplikacji SGB Mobile będą obowiązywały powyższe limity maksymalne.
3. Dla bezpieczeństwa Twoich transakcji wprowadziliśmy też dzienne limity ilościowe dla transakcji kartami:
Nowość w SGB Mobile!
Bardzo mi miło poinformować o tym, że pojawiła się w sklepach Google Play i App Store aktualizacja aplikacji SGB Mobile z nową funkcjonalnością Autopay – systemem automatycznych opłat za przejazdy autostradami. Dzięki temu klienci banków mogą płacić za przejazdy bezpośrednio ze swojego konta bankowego. Usługa jest dostępna w aplikacji mobilnej SGB Mobile.
SGB Mobile to bezpieczna i funkcjonalna aplikacja mobilna, jedna dla wszystkich bankach spółdzielczych SGB. Na rynku bankowych aplikacji mobilnych wyróżnia ją między innymi możliwość sterowania płatnościami za usługi streamingowe platform cyfrowych, oferujących filmy, seriale czy muzykę, a także możliwość zapisania się na szczepienia przeciw COVID-19. SGB Mobile to także usługa Garmin Active, polegająca na prezentacji monitorowanych danych z aplikacji Garmin Connect w aplikacji SGB Mobile.
Autopay to najnowsza funkcja bankowości mobilnej banków spółdzielczych SGB. Klient, który chce się zarejestrować do usługi Autopay, aktywuje ją w aplikacji SGB Mobile, dodaje dane pojazdu oraz wskazuje konto, z którego będą pobierany opłaty za przejazdy. W aplikacji bankowej może na bieżąco śledzić historię wszystkich przejazdów i faktury.
Usługa „Active” to usługa dla użytkowników urządzeń marki Garmin. Dzięki połączeniu aplikacji SGB Mobile z Garmin Connect, możliwe jest sprawdzenie swoich danych dotycząc aktywności sportowej oraz kondycji – kroki, przebyty dystans, intensywny trening, spalone kalorie, tętno, saturację, sen. Usługa proponowana jest ludziom prowadzącym aktywny tryb życia oraz preferujących płatności kartą.
W najnowszej wersji rozbudowalne zostały powiadomienia PUSH ułatwiące wzajemną komunikację..
Dodany został moduł umożliwiający szybką rejestrację na szczepienie przeciw COVID-19, poprzez przekierowanie do Internetowego Konta Pacjenta.
Korzystaj z dobrze zaprojektowanej aplikacji mobilnej. SGB Mobile jest przejrzysta, funkcjonalna i po prostu ładna. Ogromną wagę przywiązujemy do bezpieczeństwa, dlatego aplikacja posiada szereg zabezpieczeń, a płatności i dyspozycje potwierdzasz bezpiecznymi metodami autoryzacji. Znajdziesz w niej wszystko, czego potrzebujesz do codziennego bankowania.
zadzwoń na bezpłatną infolinię: 800 888 888
lub napisz: call.center@sgb.pl.
Konsultanci infolinii SGB dostępni są przez całą dobę.
Pobierz SGB Mobile i miej bank w zasięgu ręki!
Przewodnik po SGB Mobile
Krok po kroku sprawdzisz wszystkie funkcjonalności aplikacji, dowiesz się jak aktywować aplikację i jak się do niej zalogować.
Pobierz przewodnik po SGB Mobile
Ważne informacje:
Regulamin korzystania z aplikacji SGB Mobile
Limity zleceń płatniczych w aplikacji
Informacja dot. rodzaju i zakresu usług oraz dyspozycji dostępnych w aplikacji
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy