
Dostępność
Menu boczne
Informacja o dostępności w Banku Spółdzielczym we Wschowie
Informacja aktualna na dzień: 28.06.2025 r.
I. Dostępność cyfrowa
a) Dostępność strony internetowej bswschowa.pl
- Stan dostępności strony internetowej
Strona internetowa spełnia poniższe kryteria sukcesu z wytycznych WCAG 2.1:
Kod |
Kryterium |
Brak danych o spełnieniu wymagania
|
Brak danych o spełnieniu wymagania |
- Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
- Wprowadzone rozwiązania pozwalają skorzystać z następujących technologii asystujących:
- Brak danych o przedmiotowych rozwiązaniach.
- Strona internetowa spełnia następujące udogodnienia:
- Brak danych o przedmiotowych udogodnieniach.
b) Dostępność aplikacji mobilnej BSGo
- Stan dostępności aplikacji mobilnej
Aplikacja mobilna jest częściowo zgodna z wytycznymi, które wynikają z ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 roku o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze oraz z wytycznych WCAG 2.1.
Aplikacja mobilna spełnia kryteria sukcesu wskazane w wytycznych WCAG 2.1:
Kod |
Kryterium |
1.3.3 Właściwości zmysłowe |
Instrukcje co do zrozumienia i operowania treścią nie opierają się wyłącznie na właściwościach zmysłowych, takich jak: kształt, rozmiar, wzrokowa lokalizacja, orientacja w przestrzeni lub dźwięk. |
1.3.4 Orientacja |
Treść nie ogranicza swojego widoku i działania do jednej orientacji wyświetlania, takiej jak pionowa lub pozioma, chyba że określona orientacja wyświetlania jest istotna. |
1.4.5 Obrazy tekstu |
Jeśli wykorzystywane technologie mogą przedstawiać treść wizualnie, do przekazywania informacji wykorzystuje się tekst, |
1.4.10 Dopasowanie do ekranu |
Treść może być prezentowana bez utraty informacji lub funkcjonalności, bez konieczności przewijania w dwóch wymiarach. |
1.4.11 Kontrast elementów nietekstowych |
Wizualna prezentacja następujących elementów ma współczynnik kontrastu co najmniej 3:1 względem sąsiednich kolorów. |
1.4.12 Odstępy w tekście |
W treściach tworzonych za pomocą języków znaczników, umożliwiających ustawienie poniższych właściwości stylu, |
1.4.13 Treści spod kursora lub fokusa |
Gdy jakaś treść staje się widoczna po otrzymaniu kursora lub fokusu klawiatury, a po ich usunięciu znika: Odrzucenie; Wskazywane; Trwałe. |
2.4.3 Kolejność fokusu |
Jeśli strona internetowa może być nawigowana sekwencyjnie, a kolejność nawigacji wpływa na zrozumienie lub funkcjonalność strony, komponenty przyjmują fokus w kolejności, dzięki której zachowany jest sens i funkcjonalność treści. |
2.5.2 Rezygnacja ze wskazania |
W przypadku funkcjonalności, które są wywoływane za pomocą dotyku jednopunktowego, co najmniej jedno z poniższych twierdzeń jest prawdziwe: Brak zdarzenia; Przerwanie lub cofnięcie; Odwrócenie zdarzenia; Istotne. |
3.1.2 Język części |
Język naturalny każdej części lub frazy zawartej w treści może zostać odczytany przez program komputerowy , z wyjątkiem nazw własnych, wyrażeń technicznych, słów w nieokreślonym języku oraz słów i fraz, które stanowią część żargonu w bezpośrednio otaczającym je tekście. |
3.2.1 Po oznaczeniu fokusu |
Przyjęcie fokusu przez dowolny komponent interfejsu użytkownika nie powoduje nieoczekiwanej zmiany kontekstu. |
3.2.3 Spójna nawigacja |
Mechanizmy nawigacji, które powtarzają się na wielu stronach internetowych w ramach jednego zestawu stron internetowych, występują w tej samej względnej kolejności za każdym razem, gdy są powtarzane, chyba że zmiana jest inicjowana przez użytkownika. |
3.2.4 Spójna identyfikacja |
Komponenty, które mają tę samą funkcjonalność w ramach jednego zestawu stron internetowych, są w taki sam sposób zidentyfikowane. |
3.3.4 Zapobieganie błędom (prawnym, finansowym, w danych) |
W przypadku stron internetowych, które powodują zobowiązania prawne, albo na których użytkownik przeprowadza transakcje finansowe, modyfikuje lub usuwa dane w systemach przechowywania danych, nad którymi ma kontrolę, albo udziela odpowiedzi na testy, co najmniej jedna z poniższych informacji jest prawdziwa: Odwracalność; Sprawdzanie; Potwierdzenie. |
- Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom możesz skorzystać z technologii asystujących takich jak:
- obsługa czytnika ekranu (częściowa zgodność)
Tę informację sporządziliśmy na podstawie audytu dostępności cyfrowej, który wykonał dostawca aplikacji mobilnej BSGo.
c) Dostępność serwisu transakcyjnego w wersji webowej
Serwis transakcyjny jest częściowo zgodny z wytycznymi, które wynikają z ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 roku o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów
i usług przez podmioty gospodarcze oraz z wytycznych WCAG 2.1.
Serwis transakcyjny spełnia kryteria sukcesu wskazane w wytycznych WCAG 2.1:
Kod |
Kryterium |
1.3.3 Właściwości zmysłowe |
Instrukcje co do zrozumienia i operowania treścią nie opierają się wyłącznie na właściwościach zmysłowych, takich jak: kształt, rozmiar, wzrokowa lokalizacja, orientacja w przestrzeni lub dźwięk. |
1.3.4 Orientacja |
Treść nie ogranicza swojego widoku i działania do jednej orientacji wyświetlania, takiej jak pionowa lub pozioma, chyba że określona orientacja wyświetlania jest istotna. |
1.4.3 – Kontrast (minimum) |
Wizualna prezentacja tekstu lub obrazu tekstu posiada współczynnik kontrastu wynoszący przynajmniej 4:5:1, poza określonymi wyjątkami. |
1.4.5 Obrazy tekstu |
Jeśli wykorzystywane technologie mogą przedstawiać treść wizualnie, do przekazywania informacji wykorzystuje się tekst, |
1.4.10 Dopasowanie do ekranu |
Treść może być prezentowana bez utraty informacji lub funkcjonalności, bez konieczności przewijania w dwóch wymiarach. |
1.4.11 Kontrast elementów nietekstowych |
Wizualna prezentacja następujących elementów ma współczynnik kontrastu co najmniej 3:1 względem sąsiednich kolorów. |
1.4.12 Odstępy |
W treściach tworzonych za pomocą języków znaczników, umożliwiających ustawienie poniższych właściwości stylu, nie następuje utrata żadnych treści lub funkcjonalności, gdy tekst ustawiony zostanie tak, aby uwzględniał wszystkie poniższe parametry oraz gdy wprowadzone zostaną zmiany w jakiejkolwiek innej właściwości stylu. |
2.4.3 Kolejność fokusu |
Jeśli strona internetowa może być nawigowana sekwencyjnie, a kolejność nawigacji wpływa na zrozumienie lub funkcjonalność strony, komponenty przyjmują fokus w kolejności, dzięki której zachowany jest sens i funkcjonalność treści. |
2.5.2 Rezygnacja ze wskazania |
W przypadku funkcjonalności, które są wywoływane za pomocą pojedynczego wskaźnika, co najmniej jedno z poniższych twierdzeń jest prawdziwe: Brak zdarzenia w górę; przerwanie; cofnięcie; przywrócenie. |
3.1.2 Język części |
Język naturalny każdej części lub frazy zawartej w treści może być określony programowo, z wyjątkiem nazw własnych, wyrażeń technicznych, słów w nieokreślonym języku oraz słów i fraz, które stanowią część żargonu w bezpośrednio otaczającym je tekście. |
3.2.1 Po oznaczeniu fokusu |
Przyjęcie fokusu przez dowolny komponent interfejsu użytkownika nie powoduje nieoczekiwanej zmiany kontekstu. |
3.2.3 Spójna nawigacja |
Mechanizmy nawigacji, które powtarzają się na wielu stronach internetowych w ramach jednego zestawu stron internetowych , występują w tej samej względnej kolejności za każdym razem, gdy są powtarzane, chyba że zmiana jest inicjowana przez użytkownika. |
3.2.4 Spójna identyfikacja |
Komponenty, które mają tę samą funkcjonalność w ramach jednego zestawu stron internetowych, są w taki sam sposób zidentyfikowane. |
3.3.4 Zapobieganie błędom (prawnym, finansowym, w danych) |
Gdy użytkownik przeprowadza transakcje finansowe, modyfikuje lub usuwa dane w systemach przechowywania danych, nad którymi ma kontrolę, albo udziela odpowiedzi na testy co najmniej jedna z poniższych właściwości jest prawdziwa: odwracalność, sprawdzanie, potwierdzenie. |
- Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom możesz skorzystać z technologii asystujących takich jak:
- obsługa klawiaturą (częściowa zgodność),
- obsługa czytnika ekranu (częściowa zgodność).
Tę informację sporządziliśmy na podstawie audytu dostępności cyfrowej, który wykonał dostawca zewnętrzny serwisu transakcyjnego w wersji webowej.
d) Dostępność aplikacji mobilnej SGB Mobile
- Stan dostępności aplikacji mobilnej
Aplikacja mobilna jest częściowo zgodna z wytycznymi, które wynikają z ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 roku o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów
i usług przez podmioty gospodarcze oraz z wytycznymi WCAG 2.2.
Aplikacja mobilna spełnia kryteria sukcesu wskazane w wytycznych WCAG 2.2:
Kod |
Kryterium |
1.3.1 Informacje i relacje |
Informacje, struktura oraz relacje między treściami przekazywane poprzez prezentację mogą być odczytane przez program komputerowy lub istnieją w postaci tekstu. |
1.3.2 Znacząca kolejność |
Jeśli kolejność, w jakiej przedstawiona jest treść, ma znaczenie dla zrozumienia treści, prawidłowa kolejność odczytu musi być określona programowo. |
1.3.3 Cechy sensoryczne |
Instrukcje co do zrozumienia i operowania treścią nie opierają się wyłącznie na właściwościach zmysłowych, takich jak: kształt, rozmiar, wzrokowa lokalizacja, orientacja w przestrzeni lub dźwięk. |
1.3.5 Określanie celu danych wejściowych |
Cel każdego pola zbierającego informacje o użytkowniku może być programowo określony gdy: · pole zbierające dane służy celowi określonemu w sekcji Przeznaczenie pól danych w komponentach interfejsu użytkownika, oraz · treść jest implementowana za pomocą technologii obsługującej określanie w polach formularza typu oczekiwanych danych. |
1.4.1 Użycie koloru |
Kolor nie jest wykorzystywany jako jedyny wizualny sposób przekazywania informacji, wskazywania czynności do wykonania lub oczekiwania na odpowiedź, czy też wyróżniania elementów wizualnych. |
1.4.3 Kontrast (minimalny) |
Wizualna prezentacja tekstu lub obrazu tekstu posiada współczynnik kontrastu wynoszący przynajmniej 4.5:1. |
1.4.5 Obrazy tekstu |
Jeśli wykorzystywane technologie mogą przedstawiać treść wizualnie, do przekazywania informacji wykorzystuje się tekst, |
1.4.11 Kontrast elementów nietekstowych |
Wizualna prezentacja następujących elementów ma współczynnik kontrastu co najmniej 3:1 względem sąsiednich kolorów. |
1.4.12 Odstępy między znakami |
W treściach tworzonych za pomocą języków znaczników, umożliwiających ustawienie poniższych właściwości stylu, |
1.4.13 Treść pojawiająca się po najechaniu kursorem lub uzyskaniu fokusu |
Gdy jakaś treść staje się widoczna po otrzymaniu kursora lub fokusu klawiatury, a po ich usunięciu znika: Odrzucenie; Wskazywane; Trwałe. |
2.2.2 Wstrzymywanie, zatrzymywanie, ukrywanie |
Gdy treść się porusza, migocze, przesuwa lub jest automatycznie aktualizowana, istnieje mechanizm, który może zatrzymać animacje tej treści. |
2.3.1 Trzy błyski lub poniżej progu |
Strony internetowe nie zawierają w swojej treści niczego, |
2.4.4 Cel łącza |
Cel każdego łącza można określić na podstawie samego tekstu łącza lub tekstu łącza wraz z programowo określonym kontekstem łącza, poza tymi przypadkami, kiedy cel łącza i tak byłby niejednoznaczny dla użytkowników. |
2.4.5 Wiele sposobów |
Istnieje więcej niż jeden sposób umożliwiający zlokalizowanie strony internetowej w zestawie stron internetowych, z wyjątkiem sytuacji, kiedy dana strona jest wynikiem jakiejś procedury lub jednym z jej etapów. |
2.4.6 Nagłówki i etykiety |
Nagłówki i etykiety opisują temat lub cel treści. |
2.4.7 Widoczny fokus |
Każdy interfejs posiadający możliwość obsługi przy pomocy klawiatury ma tryb obsługi, w którym fokus klawiatury jest stale widoczny. |
2.5.3 Etykieta w nazwie |
W przypadku komponentów interfejsu użytkownika z etykietami zawierającymi tekst lub obrazy tekstu, nazwa zawiera tekst, który jest prezentowany wizualnie. |
2.5.5 Rozmiar celu |
Rozmiar celu dla wejścia wskaźnika wynosi co najmniej 44 na 44 piksele CSS. |
3.2.1 Po uzyskaniu fokusu |
Przyjęcie fokusu przez dowolny komponent interfejsu użytkownika nie powoduje nieoczekiwanej zmiany kontekstu. |
3.2.3 Spójna nawigacja |
Mechanizmy nawigacji, które powtarzają się na wielu stronach internetowych w ramach jednego zestawu stron internetowych, występują w tej samej względnej kolejności za każdym razem, gdy są powtarzane, chyba że zmiana jest inicjowana przez użytkownika. |
3.2.4 Spójna identyfikacja |
Komponenty, które mają tę samą funkcjonalność w ramach jednego zestawu stron internetowych, są w taki sam sposób zidentyfikowane. |
3.3.1 Identyfikacja błędu |
Jeśli automatycznie zostanie wykryty błąd wprowadzania danych, system wskazuje błędny element, a użytkownik otrzymuje opis błędu w postaci tekstu. |
3.3.2 Etykiety lub instrukcje |
Gdy w treści wymagane jest wprowadzenie danych przez użytkownika, zapewnione są etykiety lub instrukcje. |
- Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom możesz skorzystać z technologii asystujących takich jak:
- obsługa klawiaturą,
- obsługa czytnikiem ekranu (TalkBack w wersji Android, VoiceOver w wersji iOS).
Tę informację sporządziliśmy na podstawie audytu dostępności cyfrowej, który wykonał SGB-Bank S.A. z siedzibą w Poznaniu.
II. Dostępność usług w kanale stacjonarnym
W Banku Spółdzielczym we Wschowie przyjęliśmy rozwiązania, dzięki którym realizujemy dostępne usługi bankowe:
- na bieżąco dostosowujemy dokumentację papierową do potrzeb naszych klientów,
- wprowadziliśmy skargę na brak dostępności poprzez ustanowienie „Zasad składania skarg na brak dostępności niektórych produktów i usług” napisanych prostym językiem,
- umożliwiamy skorzystanie z usług tłumacza Polskiego Języka Migowego.
III. Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Informacje, które przekazujemy są zrozumiałe. Chcemy, by wszyscy klienci Banku Spółdzielczego we Wschowie mieli równy dostęp do naszych usług, bez względu na swoje potrzeby.
Zapewniliśmy szkolenia dla wybranych pracowników Centrali z zasad prostego języka.
W naszym banku możesz porozumiewać się również Polskim Językiem Migowym.
Masz prawo otrzymać ogólne warunki umów, regulaminy oraz inne informacje (na przykład: stawki oprocentowania, stawki prowizji czy kursy walutowe) w formach takich jak:
- nagranie audio,
- nagranie wizualne treści w Polskim Języku Migowym,
- wydruk w alfabecie Braille'a lub wydruk z wielkością czcionki wygodną do czytania.
Takie materiały przygotujemy w ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia takiej potrzeby. Dokumenty udostępnimy w formach, które są dostępne dla osób ze szczególnymi potrzebami w sposób, jaki określisz w zgłoszeniu.
IV. Dostępność produktów wykorzystywanych przy świadczeniu usług – bankomaty oraz wpłatomaty
W Banku Spółdzielczym we Wschowie możesz skorzystać z następujących bankomatów oraz wpłatomatów:
Oddział |
Symbol |
Zakres dostępności |
Oddział w Chocianowie |
![]() |
Wypłaty zbliżeniowe |
![]() |
Wpłatomat |
|
Oddział w Głogowie
|
![]() |
Wypłaty zbliżeniowe |
|
Wpłatomat |
|
Oddział w Górze Pl. B. Chrobrego 7 56-200 Góra |
![]() |
Bankomat z obsługą głosową |
![]() |
Wypłaty zbliżeniowe |
|
|
Wpłatomat |
|
Oddział w Grębocicach ul. Głogowska 1 59-150 Grębocice |
![]() |
Bez barier architektonicznych |
![]() |
Wypłaty zbliżeniowe |
|
Oddział w Lesznie |
![]() |
Bez barier architektonicznych |
![]() |
Wypłaty zbliżeniowe |
|
|
Wpłatomat |
|
Oddział w Lubinie |
![]() |
Bez barier architektonicznych |
![]() |
Bankomat z obsługą głosową |
|
![]() |
Wypłaty zbliżeniowe |
|
|
Wpłatomat |
|
![]() |
Możliwość wejścia z psem asystującym |
|
Oddział w Miejskiej Górce |
![]() |
Bez barier architektonicznych |
![]() |
Wypłaty zbliżeniowe
|
|
|
Wpłatomat |
|
Oddział w Polkowice |
![]() |
Wypłaty zbliżeniowe |
|
Wpłatomat |
|
Oddział w Prochowicach |
![]() |
Wypłaty zbliżeniowe |
|
Wpłatomat |
|
Oddział w Przemęcie |
![]() |
Bankomat z obsługą głosową |
![]() |
Wypłaty zbliżeniowe |
|
|
Wpłatomat |
|
Stacja paliw ul. Kasztanowa 1 64-234 Bucz |
![]() |
Bankomat z obsługą głosową |
![]() |
Wypłaty zbliżeniowe |
|
Stacja paliw ul. Wolsztyńska 10 64-730 Wieleń |
![]() |
Bankomat z obsługą głosową |
Oddział w Rawiczu |
![]() |
Bez barier architektonicznych |
![]() |
Wypłaty zbliżeniowe
|
|
|
Wpłatomat |
|
Oddział w Rudnej |
![]() |
Wypłaty zbliżeniowe |
|
Wpłatomat |
|
Oddział w Sławie |
![]() |
Wypłaty zbliżeniowe |
|
Wpłatomat |
|
Fila w Szlichtyngowej ul. Głogowska 34 |
![]() |
Bez barier architektonicznych |
![]() |
Wypłaty zbliżeniowe |
|
Oddział w Ścinawie |
![]() |
Bez barier architektonicznych |
![]() |
Wypłaty zbliżeniowe |
|
|
Wpłatomat |
|
Oddział w Wijewie ul. Witosa 7 |
![]() |
Wypłaty zbliżeniowe |
Oddział we Wschowie |
![]() |
Wypłaty zbliżeniowe |
|
Wpłatomat |
|
Filia we Wschowie ul. Niepodległości 4 67-400 Wschowa |
![]() |
Bez barier architektonicznych |
![]() |
Bankomat z obsługą głosową |
|
![]() |
Wypłaty zbliżeniowe |
|
Oddział w Zielonej Górze |
|
Dostęp dla osób na wózku z asystentem |
![]() |
Wypłaty zbliżeniowe |
Informacje związane z obsługą bankomatu lub wpłatomatu znajdziesz:
- na stronie:
https://www.bswschowa.pl/instrukcje-i-poradniki/zasady-dzialania-bankomatow-i-wplatomatow
- w placówce Banku w dokumencie: Zasady działania bankomatów i wpłatomatów.
Problemy związane z działaniem i obsługą bankomatów lub wpłatomatów możesz zgłaszać na adres: bank@bswschowa.pl lub przez infolinię pod numerem 48 86 216 13 90.
V. Dostępność architektoniczna
Zastosowaliśmy ikony graficzne z opisem dodatkowych udogodnień, które dotyczą dostępności.
W Banku Spółdzielczym we Wschowie mamy 17 oddziałów i 2 filie. Zakres dostępności architektonicznej opisaliśmy poniżej:
Oddział |
Symbol |
Zakres dostępności architektonicznej |
Oddział w Chocianowie |
![]() |
Przystanek komunikacji publicznej w pobliżu |
![]() |
Parking w najbliższym otoczeniu |
|
![]() |
Możliwość wejścia z psem asystującym |
|
Oddział w Głogowie
|
![]() |
Dostęp dla osób na wózku z asystentem |
![]() |
Parking w najbliższym otoczeniu z wyznaczonym miejscem dla osoby z niepełnosprawnością |
|
![]() |
Parking w najbliższym otoczeniu |
|
![]() |
Możliwość wejścia z psem asystującym |
|
Oddział w Górze Pl. B. Chrobrego 7 56-200 Góra |
![]() |
Parking w najbliższym otoczeniu z wyznaczonym miejscem dla osoby z niepełnosprawnością |
![]() |
Parking w najbliższym otoczeniu |
|
![]() |
Możliwość wejścia z psem asystującym |
|
Oddział w Grębocicach ul. Głogowska 1 59-150 Grębocice |
![]() |
Parking w najbliższym otoczeniu z wyznaczonym miejscem dla osoby z niepełnosprawnością |
![]() |
Parking w najbliższym otoczeniu |
|
![]() |
Możliwość wejścia z psem asystującym |
|
Oddział w Lesznie |
![]() |
Bez barier architektonicznych |
![]() |
Parking w najbliższym otoczeniu |
|
![]() |
Możliwość wejścia z psem asystującym |
|
Oddział w Lubinie |
|
Bez barier architektonicznych |
![]() |
Przystanek komunikacji publicznej w pobliżu |
|
![]() |
Parking w najbliższym otoczeniu |
|
![]() |
Możliwość wejścia z psem asystującym |
|
Oddział w Miejskiej Górce |
![]() |
Bez barier architektonicznych |
![]() |
Przystanek komunikacji publicznej w pobliżu |
|
![]() |
Parking w najbliższym otoczeniu |
|
![]() |
Możliwość wejścia z psem asystującym |
|
Oddział w Polkowice |
![]() |
Parking w najbliższym otoczeniu z wyznaczonym miejscem dla osoby z niepełnosprawnością |
![]() |
Parking w najbliższym otoczeniu |
|
![]() |
Możliwość wejścia z psem asystującym |
|
Oddział w Prochowicach |
![]() |
Parking w najbliższym otoczeniu |
![]() |
Możliwość wejścia z psem asystującym |
|
Oddział w Przemęcie |
![]() |
Bez barier architektonicznych |
![]() |
Przystanek komunikacji publicznej w pobliżu |
|
![]() |
Parking w najbliższym otoczeniu z wyznaczonym miejscem dla osoby z niepełnosprawnością |
|
![]() |
Parking w najbliższym otoczeniu |
|
![]() |
Możliwość wejścia z psem asystującym |
|
Oddział w Rawiczu |
![]() |
Bez barier architektonicznych |
![]() |
Parking w najbliższym otoczeniu z wyznaczonym miejscem dla osoby z niepełnosprawnością |
|
![]() |
Parking w najbliższym otoczeniu |
|
![]() |
Możliwość wejścia z psem asystującym |
|
Oddział w Rudnej |
![]() |
Przystanek komunikacji publicznej w pobliżu |
![]() |
Parking w najbliższym otoczeniu |
|
![]() |
Możliwość wejścia z psem asystującym |
|
Oddział w Sławie |
![]() |
Parking w najbliższym otoczeniu |
![]() |
Możliwość wejścia z psem asystującym |
|
Fila w Szlichtyngowej ul. Głogowska 34 |
![]() |
Parking w najbliższym otoczeniu |
![]() |
Możliwość wejścia z psem asystującym |
|
Oddział w Ścinawie |
![]() |
Możliwość wejścia z psem asystującym |
Oddział w Wijewie ul. Witosa 7 |
![]() |
Parking w najbliższym otoczeniu |
![]() |
Możliwość wejścia z psem asystującym |
|
Oddział we Wschowie |
![]() |
Dostęp dla osób na wózku z asystentem |
![]() |
Parking w najbliższym otoczeniu |
|
![]() |
Możliwość wejścia z psem asystującym |
|
Filia we Wschowie ul. Niepodległości 4 67-400 Wschowa |
![]() |
Parking w najbliższym otoczeniu z wyznaczonym miejscem dla osoby z niepełnosprawnością |
![]() |
Parking w najbliższym otoczeniu |
|
![]() |
Możliwość wejścia z psem asystującym |
|
Oddział w Zielonej Górze |
![]() |
Parking w najbliższym otoczeniu z wyznaczonym miejscem dla osoby z niepełnosprawnością |
![]() |
Parking w najbliższym otoczeniu |
|
![]() |
Możliwość wejścia z psem asystującym |
Informacje o dostępnych placówkach, bankomatach i wpłatomatach, również w formie ikon graficznych, znajdziesz też na naszej stronie internetowej:
https://www.bswschowa.pl/placowki
https://www.bswschowa.pl/placowki?tab=bankomaty
VI. Skargi na brak dostępności
Masz prawo złożyć skargę na brak dostępności produktu lub usługi, którą świadczymy.
W skardze umieść informacje:
- Twoje imię i nazwisko,
- adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu. Możesz podać sposób, w jaki mamy się z Tobą kontaktować. Jeśli tego nie zrobisz, skontaktujemy się z Tobą za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. lub poczty elektronicznej,
- wskaż produkt lub usługę, których dotyczy skarga,
- wskaż wymagania dostępności, którego nie spełniają produkt albo usługa, wraz z żądaniem zapewnienia jego spełnienia przez bank.
Jeśli skarga nie będzie spełniała wskazanych przez nas wymogów lub złoży ją osoba, która nie jest konsumentem Banku Spółdzielczego we Wschowie, nie rozpatrzymy skargi.
Skargę możesz złożyć:
- w dowolnej placówce banku, na piśmie lub ustnie do protokołu,
- telefonicznie przez Call Center, na numer telefonu: +48 86 216 13 90 (także z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora) – kanał niedostępny dla osób Głuchych,
- listownie na adres dowolnej placówki banku,
- przez skrzynkę elektroniczną: AE:PL-11762-31780-TSREE-18,
- e-mailowo na adres: bank@bswschowa.pl
Odpowiedź na skargę:
- Odpowiadamy na skargę dotyczącą braku dostępności świadczonych przez nas produktów i usług w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania.
- W szczególnie skomplikowanych przypadkach, gdy nie możemy rozpatrzyć skargi
i odpowiedzieć na nią w ciągu 30 dni kalendarzowych, wydłużamy ten czas do 60 dni kalendarzowych. - Jeśli nie możemy odpowiedzieć na skargę w terminie określonym w ust. 1, wówczas
w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania skargi:
1) wyjaśniamy przyczynę opóźnienia;
2) podajemy przewidywany termin odpowiedzi na skargę, który nie może być dłuższy niż wskazany w ust. 2.
- Wskazane w ust. 3 wyjaśnienia przekażemy w formie:
1) pisemnej lub
2) e-mailem (jeśli jako formę otrzymania odpowiedzi na skargę wskażesz odpowiedź drogą e-mailową).
- Aby zachować terminy odpowiedzi na skargę (ust. 1 i 2), wystarczy, że odpowiemy przed upływem tych terminów. W przypadku odpowiedzi na piśmie wystarczające jest nadanie jej w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu art. 3 pkt 13 ustawy
z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe. - Odpowiadamy na skargę:
1) listem poleconym na adres wskazany w skardze lub przez skrzynkę elektroniczną
(z zastrzeżeniem pkt 2) poniżej);
2) e-mailem w formie pliku pdf, zaszyfrowanego hasłem. Hasło do odczytania lub odsłuchania odpowiedzi wysyłamy na numer telefonu, podany w formularzu skargi.
Gdy nie zgadzasz się ze stanowiskiem w odpowiedzi na skargę, możesz:
1) odwołać się do Zarządu Banku Spółdzielczego we Wschowie. Poinformujemy Cię o sposobie i terminie wniesienia tego odwołania.
2) złożyć zawiadomienie do Prezesa Zarządu PFRON (adres siedziby: al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa) o tym, że nasz produkt albo usługa nie spełnia wymagań dostępności (o zawiadomieniu mowa w art. 67 ustawy o dostępności). Z tym, że zawiadomienie to możesz złożyć niezależnie od skargi na brak dostępności składanej do banku.
VII. Dostępność kart płatniczych
- Stan dostępności kart płatniczych
Nasze karty płatnicze posiadają ułatwienia dla osób ze szczególnymi potrzebami.
- Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Wprowadzone rozwiązania pozwalają skorzystać z karty:
- embos to wypukły numer na karcie, który możesz wyraźnie wyczuć dotykiem. Dotyczy to kart kredytowych.
- na krótszym boku karty znajduje się wcięcie, które pokazuje, jak używać karty w terminalach i bankomatach.