> BSGo Junior \ Dla Młodych \ Konta \ BSGo Junior \ Bank Spółdzielczy we Wschowie
BSGo_junior.jpg

BSGo Junior

Korzyści [Dla młodych - BSGo Junior]

  • Atrakcyjna aplikacja BSGo Junior

    Nastolatkowie mogą dostosować motyw i funkcje aplikacji do swoich preferencji.

  • Intuicyjny interfejs

    Wygodne i przyjazne narzędzie do samodzielnego bankowania.

  • Panel Rodzica

    Jako rodzic masz pełną kontrolę nad wydatkami i możesz wspierać dziecko w oszczędzaniu.

Co wyróżnia naszą aplikację BSGo Junior?

Korzyści dla dzieci:

Płatności BLIK – płatność w internecie i sklepach oraz możliwość wypłacania gotówki z bankomatów.

Prośby o przelew – szybkie i proste wysłanie prośby o przelew do rodzica, gdy nieoczekiwanie skończą się pieniądze.

Wirtualne skarbonki – możliwość ustalenia celu oszczędzania i odkładania w wirtualnej skarbonce.

Korzyści dla rodziców:

Błyskawiczne przelewy – możesz natychmiast zatwierdzić przelew dla dziecka.

Wsparcie w oszczędzaniu – zasilaj skarbonkę dziecka w dowolnym momencie.

Ustalanie kieszonkowego – decyduj o cyklu i wysokości przelewów kieszonkowych w Panelu Rodzica.

Pytania i odpowiedzi FAQ

  • Co oferuje bankowość internetowa oraz aplikacja BSGo Junior?

    Aplikacja i serwis oferują dostęp do rachunku, zarządzanie nim, przelewy, oszczędzanie w Skarbonkach, płatności BLIK, prośby o przelew do rodzica, doładowania telefonów, zarządzanie kartą płatniczą, powiadomienia PUSH, intuicyjne użytkowanie oraz bezpieczne logowanie odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy.

  • Jestem rodzicem. Jakie operacje wykonam w BSGo Junior?

    Możesz zobaczyć wydatki i transakcje dziecka, zarządzać środkami na jego rachunku,  przelewać pieniądze na prośbę dziecka, otrzymywać powiadomienia PUSH, ustawiać stałe przelewy kieszonkowego oraz zmieniać limity lub blokować kartę dziecka.

  • Jak wysłać do rodzica prośbę o przelew?

    Wybierz z ekranu głównego „Poproś rodzica o przelew”, uzupełnij kwotę i wpisz tytuł prośby. Rodzic natychmiast otrzyma informację w swojej aplikacji mobilnej lub internetowej.

  • Jak zastrzec kartę?

    Jeśli karta została skradziona lub zgubiona, możesz ją zastrzec w aplikacji mobilnej, bankowości internetowej lub na infolinii banku. Karta zmieni status na „Zastrzeżona” i nikt nie będzie mógł jej użyć.

Skontaktuj się z nami