aktualność

Ważne komunikaty

20-10-2023

Uwaga na fałszywe SMS-y

więcej informacji>>>


7-08-2023

Ponownie ostrzegamy o oszustwach na portalach sprzedażowych OLX/Vinted/Allegro/Marketplace

więcej informacji>>>

 


16-05-2023

Zebranie Przedstawicieli Banku Spółdzielczego we Wschowie

Zarząd Banku Spółdzielczego we Wschowie uprzejmie informuje, że w dniu 25.05.2023 r. o godz. 11.00, we Włoszakowicach, w sali konferencyjnej Hotelu TOSCANIA, odbędzie się Zebranie Przedstawicieli Banku Spółdzielczego we Wschowie.

więcej informacji>>>


17-04-2023

Nowa lokalizacja placówki w Lesznie

 

Informujemy, że od dnia 24 kwietnia 2023 roku oddział banku w Lesznie zostaje przeniesiony do nowej lokalizacji przy ulicy Jana Sobieskiego 1A (budynek Starej Wozowni, okolice stadionu żużlowego)


30-03-2023

Zarząd Banku Spółdzielczego we Wschowie zawiadamia członków Banku, że w dniach 13-17 kwietnia 2023 r. odbędą się zebrania Grup Członkowskich Członków Banku Spółdzielczego we Wschowie.

 

Porządek obrad zebrań:

  1. Otwarcie zebrania.
  2. Wybór Przewodniczącego oraz Sekretarza zebrania.
  3. Przyjęcie porządku obrad.
  4. Zapoznanie się z „Regulaminem działania Zebrań Grup Członkowskich Banku Spółdzielczego we Wschowie”.
  5. Omówienie sprawozdania Rady Nadzorczej Banku.
  6. Omówienie sprawozdania Zarządu Banku.
  7. Omówienie spraw będących przedmiotem obrad najbliższego Zebrania Przedstawicieli.
  8. Ocena członków Rady Nadzorczej wybranych przez Grupę Członkowską.
  9. Dyskusja – zgłoszenie i uchwalenie wniosków.
  10. Zamknięcie obrad.

 

Harmonogram zebrań

 

DATA
GODZINA
MIEJSCE GRUPA CZŁONKOWIE BS
zamieszkali na terenie gmin:
13.04.2023
11.00
BUCZ
w Restauracji „RUEDA”, ul. Jarzębinowa 1, Bucz
III GRUPA CZŁONKOWSKA
Przemęt, Wijewo, Wolsztyn, Włoszakowice
14.04.2023
11.00
WSCHOWA
Sala konferencyjna
Banku
ul. Polna 1
I GRUPA CZŁONKOWSKA
Wschowa, Sława, Szlichtyngowa,  Niechlów, Leszno,  Głogów, Grębocice, Kotla, Nowa Sól , Lubin, Chocianów, Miłkowice, Polkowice, Rudna,  Prochowice, Ruja, Ścinawa, Legnica oraz pozostali Członkowie,  zamieszkali w miejscowości : Kruszyn, Kobierzyce, Leszno Górne, Malczyce
17.04.2023
11.00
DĘBNO POLSKIE
Restauracja Hotelu
„Maria”
ul. Rawicka 2A
II GRUPA CZŁONKOWSKA
Rawicz, Miejska Górka, Góra, Wąsosz

 


1-02-2023

Ostrzegamy przed oszustami, którzy podszywają się pod pracowników banku!

Szanowni Klienci,

ponownie ostrzegamy przed oszustami, którzy podszywają się pod pracowników banku. Przestępcy pod pretekstem weryfikacji podejrzanej transakcji, namawiają do instalacji aplikacji, np. Any Desk czy TeamViewer. Dzięki niej mogą przejąć kontrolę nad urządzeniem, z którego korzystasz.

 

Przypominamy, że pracownicy banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poproszą Cię o:

  • instalację jakiegokolwiek oprogramowania na Twoim komputerze lub telefonie
  • podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych, które pozwalają na dokonanie transakcji.

 

Pamiętaj też, że pracownicy banku nigdy nie zadzwonią do Ciebie z numeru infolinii 800 888 888. Z tego numeru korzystamy tylko, aby odbierać połączenia.

Zachowaj ostrożność. Nigdy nie podawaj przez telefon nadmiarowych informacji oraz szczegółów swoich transakcji, w tym również informacji w jakim banku posiadasz konto!

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i skontaktuj się osobiście z placówką banku w której posiadasz rachunek.

 

dowiedz się więcej>>>


12-01-2023

Uważaj na kontakt telefoniczny, sms’owy i mailowy ze strony oszustów o rzekomo zagrożonych Twoich oszczędnościach w banku

Szanowni Klienci,

FinCERT.pl – Bankowe Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP i Komenda Głowna Policji przygotowały komunikat pt. "Uważaj na kontakt telefoniczny, sms’owy i mailowy ze strony oszustów o rzekomo zagrożonych Twoich oszczędnościach w banku".

Komunikat został opublikowany w dniu wczorajszym tj. 11 stycznia 2023 r. na stronach:

  • Związku Banków Polskich - czytaj>>>  
  • Policji (Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości oraz Komendy Głównej Policji) - czytaj>>> 

 

Prosimy o zapoznanie się zamieszczonymi informacjami.

 


Przyjmowanie i odbieranie zleceń płatniczych 30.12.2022 r.

Szanowni Klienci

Informujemy, że w dniu 30.12.2022 r. przyjmowanie i odbieranie zleceń płatniczych będzie odbywać się według poniższego harmonogramu:

 

 
30.12.2022
Realizacja zleceń elektronicznych
  -  ELIXIR, Sorbnet2
Sesja I -do godz. 11.00
Sesja II -do godz. 12.30
realizacja po w/w godzinie
w poniedziałek 2.01.2023 r.
Express Eliksir (płatności natychmiastowe)   do godz. 18.00
w dniach 31 grudnia br. oraz
1 stycznia 2023 r. będzie dla klientów niedostępny
Przyjmowanie do realizacji zleceń płatniczych
w obrocie dewizowym
do godz. 11.50
Odbiór i przekazywanie zleceń otrzymanych
w obrocie dewizowym na rachunki klienta (eksportowych)
do godz. 12.00
Transakcje wymiany walut z klientami za pośrednictwem telefonu oraz platformy walutowej  do godz. 12.00
Odbieranie z ELIXIRU i przekazywanie do Banków Spółdzielczych zleceń płatniczych do godz. 15.00
Odbieranie z Sorbnetu2 i przekazywanie do Banków Spółdzielczych zleceń płatniczych do godz. 14.00
Realizacja przekazów Western Union do godz. 11.00

 


Ustawowe "wakacje kredytowe" dostępne od 29 lipca 2022 r.

Już od 29 lipca 2022 roku będzie można złożyć wniosek o ustawowe "wakacje kredytowe" oraz zawiesić spłatę kredytu hipotecznego zaciągniętego na zaspokojenie własnych potrzeb mieszkaniowych.

więcej>>>

 


Decyzje dla beneficjentów Tarczy Finansowej PFR 2.0 dostępne od 13 lipca

Uprzejmie informujemy, że decyzje dotyczące zwrotów subwencji finansowych w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0 dla mikrofirm i MŚP będą udostępniane w serwisach transakcyjnych banków od dnia 13 do dnia 15 lipca br. Prosimy beneficjentów o sprawdzanie komunikatów w bankowości elektronicznej w tym okresie.

więcej>>>

 

10-06-2022

Lider Ogólnopolskiego Rankingu Najlepszych Banków Spółdzielczych

W dniu 10 czerwca 2022 roku zostały opublikowane wyniki Ogólnopolskiego Rankingu Najlepszych Banków Spółdzielczych za rok 2022, przygotowanego przez biznes magazyn Strefa Gospodarki. To dla nas szczególny zaszczyt, że w roku jubileuszowym nasz Bank może poszczycić się obroną I miejsca w rankingu.Nasze zaangażowanie i determinacja w realizacji strategii i ambitnych celów, zostało ponownie docenione przez kapitułę konkursową oraz bankowość spółdzielczą.

więcej>>>


6-06-2022

Zebranie Przedstawicieli Banku Spóldzielczego we Wschowie

W dniu 3 czerwca 2022 roku w Restauracji „Toscania” we Włoszakowcach odbyło się Zebranie Przedstawicieli Banku Spółdzielczego we Wschowie, które zostało połączone z uroczystością Jubileuszu 75-lecia działalności na lokalnym rynku finansowym.

więcej>>>


14-04-2022

Zebrania Grup Członkowskich

Zarząd Banku Spółdzielczego we Wschowie zawiadamia członków Banku, że w dniach 10-12.05.2022 r. odbędą się Zebrania Grup Członkowskich Banku Spółdzielczego we Wschowie.

 


25-02-2022

Komunikat Specjalny Narodowego Banku Polskiego

W związku ze zwiększonym zapotrzebowaniem na gotówkę, Narodowy Bank Polski informuje, że posiada wystarczające zapasy w pełni umożliwiające pokrycie zapotrzebowania klientów banków na pieniądz gotówkowy. Wszystkie zamówienia banków realizowane są bez limitów wartościowych, w pełnej strukturze nominałowej, na terenie całego kraju.

Narodowy Bank Polski pozostaje w ścisłej współpracy ze wszystkimi podmiotami obsługującymi rynek obrotu gotówkowego w Polsce. Z uwagi na zwiększoną skalę transakcji, w niektórych lokalizacjach, mogą występować opóźnienia w dostawie gotówki do bankomatów z centrów logistycznych banków komercyjnych i firm obsługujących gotówkę.

 

komunikat NBP>>>


4-02-2022

Tarcza Finansowa PFR 2.0

Przedłużenie terminów rozliczenia subwencji finansowych 

Szanowni Klienci,

Polski Fundusz Rozwoju w odpowiedzi na potrzeby i postulaty zgłaszane przez organizacje przedsiębiorców oraz indywidualnych beneficjentów zdecydował o przedłużeniu terminów rozliczenia subwencji finansowych dla beneficjentów Tarczy Finansowej PFR 2.0.

więcej informacji TUTAJ>>>

 


Tarcza Finansowa PFR 2.0

Szanowni Klienci,

 

Jeśli skorzystaliście z pomocy w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0 z pewnością zaciekawi Was informacja dotycząca umorzenia subwencji. Poniżej zamieszczamy link do głównego komunikatu prasowego Polskiego Funduszu Rozwoju

więcej informacji TUTAJ>>>

 


Tarcza Finansowa PFR 1.0

Szanowni Klienci,

Przypominamy, że pierwsi Beneficjenci Tarczy 1.0 mają już możliwość złożenia oświadczenia w bankowości internetowej. Edytowalne oświadczenie umożliwiające rozliczenie zostanie udostępnione dla każdego beneficjenta w rocznicę wypłacenia subwencji. Na jego podstawie PFR wyda ostateczną decyzję o wysokości umorzenia otrzymanej subwencji.
Ponadto informujemy, że PFR na swojej stronie internetowej zamieścił materiał przewodni w zakresie rozliczenia i umorzenia subwencji z tytułu Tarczy Finansowej PFR 1.0.
więcej informacji  TUTAJ >>>

 


1-04-2021

Zmiany w aplikacji Portfel SGB

Od 1 kwietnia 2021 r. zostaje wyłączona aplikacja Portfel SGB dla klientów indywidualnych.

Nie zalogujesz się już i nie skorzystasz z funkcji płatności mobilnych telefonem w aplikacji Portfel SGB. Obsługa kart debetowych i kredytowych w PLN oraz BLIK również będą niedostępne.

Wszystkie funkcjonalności przenisione zostały do aktualnej aplikacji mobilnej SGB Mobile( więcej>>>)
Płacić mobilnie możesz też z użyciem portfeli cyfrowych.

 


17-03-2021

Zawiadomienie o zebraniu Grupy Członkowskiej

Zarząd Banku Spółdzielczego we Wschowie zawiadamia członków Banku, że w dniu 26 marca 2021 r. o godz. 1100 w siedzibie Banku, odbędzie się zebranie Grupy Członkowskiej Banku Spółdzielczego we Wschowie.

Zebranie odbędzie się z wykorzystaniem środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość, ze względu na ograniczenia dotyczące zakazu odbywania zgromadzeń ludności, w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

Porządek obrad zebrania:

  1. Otwarcie zebrania.
  2. Wybór Przewodniczącego oraz  Sekretarza zebrania.
  3. Przyjęcie porządku obrad.
  4. Zapoznanie się z:
    1. ) "Regulaminem działania Zebrań Grup Członkowskich Banku Spółdzielczego we Wschowie”.
    2. ) "Polityka oceny odpowiedniości członków Rady Nadzorczej oraz Rady Nadzorczej Banku Spółdzielczego we Wschowie”.
  5. Wybór Komisji ds. oceny odpowiedniości.
  6. Omówienie sprawozdania Rady Nadzorczej BS.
  7. Omówienie sprawozdania Zarządu BS.
  8. Omówienie spraw, będących przedmiotem obrad najbliższego Zebrania Przedstawicieli.
  9. Dokonanie oceny odpowiedniości członków Rady Nadzorczej – za rok 2020.
  10. Dyskusja – zgłoszenie i uchwalenie wniosków.
  11. Zamknięcie obrad.

Informacje organizacyjne:
Z uwagi na ograniczenie możliwości organizowania imprez, spotkań i zebrań niezależnie od ich rodzaju członek Banku ma możliwość uczestniczenia w Zebraniu z wykorzystaniem bezpłatnej aplikacji Microsoft TEAMS , do czego Państwa zachęcamy.

W celu wzięcia udziału w zebraniu Grupy Członkowskiej za pośrednictwem środków bezpośredniego komunikowania się na odległość, Członek Banku winien złożyć pisemnie do dn. 25.03.2021 r.  do godz. 1000 w Centrali lub Oddziale Banku lub drogą mailową na adres: grupa.czlonkowska@bswschowa.pl  (w formie skanu), podpisany Wniosek o umożliwienie udziału w Zebraniu Grupy Członkowskiej za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość.


Wniosek do pobrania tutaj oraz w Oddziałach Banku.
 

Na wskazany we wniosku adres poczty elektronicznej Członek Banku otrzyma szczegółową instrukcję postępowania.
Wszelkie pytania, bądź wątpliwości, można zgłaszać pod nr tel. 65 540 87 30 lub 65 540 87 38.

 

Regulamin działania Zebrań Grup Członkowskich Banku Spółdzielczego we Wschowie

Polityka oceny odpowiedniości członków Rady Nadzorczej oraz Rady Nadzorczej Banku Spółdzielczego we Wschowie

 

 


11-03-2021

Czasowa niedostępność usługi Profil Zaufany odwołana

Szanowni Państwo,

w związku z kalendarzem szczepień przeciwko COVID dla osób w wieku 65+ uprzejmie informujemy, że planowana wcześniej niedostępność usługi Profil Zaufany w dniach 12/13.03.2021 r. zostaje odwołana.

 



Informacja w sprawie zmian do moratorium pozaustawowego

W celu ujednolicenia w ramach sektora bankowego stosowania zasad dot. moratoriów pozaustawowych, z  uwzględnieniem specyfiki funkcjonowania sektora bankowości spółdzielczej, Związek Banków Polskich oraz Krajowy Związek Banków Spółdzielczych wypracowały  wspólne rozwiązania w zakresie ich stosowania dla mikro, małych, średnich, dużych przedsiębiorców, podmiotów prowadzących działalność rolniczą oraz działalność agroturystyczną.

Stanowisko Związku Banków Polskich oraz Krajowego Związeku Banków Spółdzielczych w sprawie zmian do moratorium pozaustawowego („Stanowiska banków w zakresie ujednolicenia zasad oferowania narzędzi pomocowych dla klientów sektora bankowego”) TUTAJ.


Uwaga!!! Zmiana godzin otwarcia placówek

 

Informujemy, że od dnia 25 stycznia 2021 roku nastąpi zmiana w godzinach obsługi Klientów w oddziałach naszego banku i będą obowiązywać pełne godziny otwarcia placówek

 

Aktualne godziny otwarcia oddziałów >>>


15-01-2021

Tarcza Finansowa 2.0

Informujemy, że w Bankowości Internetowej została udostępniona możliwość skaładania wniosków o wsparcie w ramach programu Tarczy Finansowej PFR 2.0.

więcej informacji>>>

 


11-01-2021

Stanowisko banków w związku z reaktywacją wytycznych EBA – jednolite zasady oferowania dalszych narzędzi pomocowych dla klientów sektora bankowego.

Utrzymująca się pandemia koronawirusa dotyka nie tylko Polskę, ale większość krajów europejskich. Europejski Urząd ds. Nadzoru Bankowego (EBA) reaktywował wytyczne dotyczące pomocy dla klientów przy spłacie kredytów. Ich celem jest ujednolicenie zasad oferowania kolejnych narzędzi pomocowych dla klientów całego sektora bankowego, także w Polsce.

Stanowisko banków polskich wypracowane w tej sprawie pod patronem Związku Banków Polskich, tj. moratorium pozaustawowe, prezentujemy TUTAJ.

Obejmuje ono dalsze narzędzia pomocowe udzielane od 18 stycznia 2021 r. do 31 marca 2021 r. Z działań pomocowych będą mogli skorzystać wszyscy kredytobiorcy – także klienci SGB-Banku SA obraz Banków Spółdzielczych SGB, którzy spełnią kryteria określone w stanowisku i złożą wniosek do 15 marca 2021, tak, aby bank mógł go rozpatrzyć do 31 marca 2021 roku.

 


8-01-2021

Oddział w Sławie - awaria usunięta

Informujemy, że od dnia 11.01.2021 roku Oddział Banku Spółdzielczego w Sławie po przerwie związanej z awarią będzie czynny w  godzinach od 8.30 do 15.30.

 

Serdecznie zapraszamy

 


30-12-2020

Oddział w Sławie - awaria

Szanowni Klienci,


Informujemy, że od dnia 30.12.2020 roku do odwołania Oddział Banku Spółdzielczego w Sławie będzie nieczynny z powodu awarii.
Obsługa bieżąca będzie realizowana w następujących placówkach:

Oddział Wschowa
Ul. Daszyńskiego 19
godz. otwarcia: 8.30-15.30 
tel. 65 540 87 20

Oddział Wijewo
Ul. Witosa 7
godz. otwarcia: 8.00-15.00 
tel. 65 549 40 12

Przepraszamy za utrudnienia !


17-12-2020

Godziny otwarcia Oddziałów 24 i 31.12.2020 r.

Szanowni Klienci,

Informujemy, że w dniach 24.12.2020 r. i 31.12.2020 r. Oddziały i Punkty Kasowe Banku Spółdzielczego we Wschowie będą czynne w godzinach 8.00 -11.30. 

 

TERMINY PRZYJMOWANIA I ODBIERANIA ZLECEŃ PŁATNICZYCH
 
  24.12.2020 31.12.2020
Realizacja zleceń elektronicznych  -  ELIXIR, Sorbnet2 

do godz. 11.30

realizacja po
w/w godzinie
w poniedziałek 28.12.2020r.

do godz. 11.30

realizacja po
w/w godzinie
w poniedziałek 4.01.2021r.

Express Eliksir ( płatności natychmiastowe)   System płatności natychmiastowych
Express Eliksir 
w dniach 24, 25, 26, 27 grudnia  jest dostępny
w dniu 31 grudnia
dostępny
do godz. 18.00
w dniu 1 stycznia 2021 jest niedostępny
Przyjmowanie do realizacji zleceń płatniczych w obrocie dewizowym  do godz. 9.30 do godz. 10.30
Transakcje wymiany walut z klientami za pośrednictwem telefonu oraz platformy walutowej  do godz. 12.00 do godz. 12.00

 


8-12-2020

Zmiana lokalizacji Oddziału w Rawiczu

 

Szanowni Klienci,

informujemy, że dnia 11.12.2020 r. Oddział Banku w Rawiczu oraz bankomat będzie nieczynny z powodu zmiany lokalizacji. Obsługa bieżąca Klientów prowadzona będzie przez placówki:


Oddział w Miejskiej Górce, ul. Rynek 3,
godz. otwarcia  8.00- 15.00,  (przerwa 11.00-11.30)


Oddział w Górze, Pl. Chrobrego  7,
godz. otwarcia  8.30- 15.30,  (przerwa 11.00-11.30)


Oddział Leszno,  ul. Mickiewicza 3,
godz. otwarcia  9.00- 16.00,  (przerwa 11.00-11.30)


Jednocześnie informujemy, że od dnia 14.12.2020r. obsługa Klientów będzie prowadzona w nowo otwartej placówce w Rawiczu przy ulicy 3 Maja 2.

 

Za utrudniania przepraszamy

 


30-11-2020

Tarcza Finansowa PFR - dostarczanie dokumentów

 

Szanowni Państwo – Beneficjenci Programu Tarcza Finansowa PFR,


zgodnie z Umową Subwencji i Regulaminem Programu PFR przypominamy o obowiązku przedstawienia przez Państwa w Banku nie później niż do 31 grudnia 2020 r. dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do jego reprezentowania.
W zależności od sytuacji są to:

  • dokumenty potwierdzające, że osoba, która zawarła Umowę Subwencji Finansowej i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do reprezentowania Beneficjenta. W zależności od sytuacji są to:
    • aktualny/pełny odpis z KRS na datę Umowy i każdego Wniosku (jeden odpis, jeśli pokrywa wszystkie czynności) lub pełny odpis z KRS na datę złożenia Dokumentów do Banku (jeśli data ta jest późniejsza od daty Umowy i każdego Wniosku),
      albo
    • wydruk z CEIDG na datę Umowy i każdego z Wniosków lub na datę złożenia Dokumentów do Banku (jeśli data ta jest późniejsza od daty Umowy i każdego Wniosku),
      albo
    • Pełnomocnictwo i aktualny/pełny odpis z KRS lub Pełnomocnictwo i wydruk z CEIDG,

 

albo

  • Oświadczenie wraz z aktualnym/pełnym odpisem z KRS lub wydrukiem z CEIDG.



Wzory Pełnomocnictwa oraz Oświadczenia (zob. 2.2.3.1 Procedura) zawarte są w Regulaminie i zawierają wzór danych wymaganych w Pełnomocnictwie/Oświadczeniu (https://pfrsa.pl/dam/serwis-korporacyjny-pfr/documents/tarcza-finansowa-pfr/regulamin_programu_tarcza_finansowa_pfr_dla_mmsp.pdf)

W każdym przypadku, w tym w razie konieczności uzupełnienia braków w zakresie złożonych Dokumentów, 31 grudnia 2020 r. jest ostatecznym terminem złożenia Dokumentów przez Beneficjentów.
Dopuszcza się weryfikację w rejestrach (KRS, CEIDG) w sposób zautomatyzowany przez Banki bez konieczności pozyskiwania odpisów/wydruków od Beneficjenta

Dostarczenie ww. dokumentów do Banku może nastąpić w następujący sposób:

  • w formie papierowej osobiście lub przez pocztę,
    lub
  • w formie elektronicznej,
    lub
  • w przypadku KRS i CEIDG dopuszcza się weryfikację w rejestrach (KRS, CEIDG) w sposób zautomatyzowany przez Banki bez konieczności pozyskiwania odpisów/wydruków od Beneficjenta pod warunkiem, że Banki odbiorą od Beneficjenta oświadczenie, które może być złożone przez Beneficjenta w Bankowości Elektronicznej, w której Beneficjent:

(i) potwierdzi, że zapoznał się z przedstawionymi przez Bank dokumentami,
(ii) potwierdzi, że dane zawarte w dokumentach, są prawdziwe, oraz
(iii) wyrazi zgodę na przekazanie do PFR dokumentów, które zostały przedstawione Beneficjentowi przez Bank.

 


17-11-2020

Zmiany w Taryfie Opłat i Prowizji oraz ofercie banku

 

Informujemy, że w najbliższym czasie wprowadzamy zmiany w naszej ofercie.
Oto najważniejsze z nich:


S-Konto: wycofanie z bieżącej oferty
01 grudnia 2020 r. wycofamy z oferty bieżącej ROR S-Konto, jego miejsce zajmie nowe Konto Mobilne. Rachunki założone do tego czasu będą funkcjonowały w ramach administrowania produktem, jako ROR S-Konto Rachunki małoletnich, tj. ROR M-Konto, po ukończeniu przez posiadacza 18 roku życia, zostaną przekształcone na główny rachunek ROR prowadzony w Banku, którym od 01 grudnia 2020 roku będzie nowe Konto Mobilne.

 

Profit Konto, Premium Konto oraz Senior Konto: wycofanie z bieżącej oferty 
01 grudnia 2020 r. wycofamy z oferty bieżącej ROR Profit Konto, Premium Konto oraz Senior Konto. Rachunki założone do tego czasu będą funkcjonowały w ramach administrowania produktem.

 

 

Konto Mobilne, Konto Wygodne: wprowadzenie do oferty
01 grudnia 2020 r. wprowadzamy do oferty nowe rachunki oszczędnościowo – rozliczeniowe Konto Mobilne oraz Konto Wygodne. Szczegóły oraz warunki prowadzenia nowych ROR dostępne będą w Oddziałach naszego Banku oraz na stronie internetowej Banku.

 

Karta Lecha: wycofanie karty
01 grudnia 2020 r. wycofamy z oferty kartę kibica Mastercard SGB-KKS Lech Poznań. Karty wydane do tego czasu będą działać do końca swojej daty ważności, w funkcji zarówno płatniczej, jak i identyfikacyjnej, umożliwiającej wejście na stadion KKS Lech Poznań. Po upływie terminu ważności karta zostanie wznowiona na kolejny okres w postaci innej karty z oferty Banku. Zniżki dla posiadaczy kart kibica KKS Lech Poznań obowiązują do dnia 14 grudnia 2020 r.

 

Karta przedpłacona Mastercard: wycofanie karty
31 grudnia 2020 r. wycofamy z oferty karty przedpłacone Mastercard bez funkcji zbliżeniowej. Karty wydane do tego czasu będą działać do końca swojej daty ważności.


Taryfa prowizji i opłat: zmiany w opłatach

Od 1 stycznia 2021 r. zmienią się również opłaty za niektóre usługi w „Taryfie opłat i prowizji pobieranych przez Bank Spółdzielczy we Wschowie za czynności bankowe dla ludności” oraz w „Taryfie opłat i prowizji pobieranych przez Bank Spółdzielczy we Wschowie za czynności bankowe – produkty wycofane z oferty Banku”.

 

Czego dotyczą najważniejsze zmiany?


Konta osobiste

 

Zmiany obejmą opłaty za:

  • prowadzenie konta Senior
  • polecenie przelewu wewnętrznego złożone w placówce Banku
  • przelew Elixir, Expres Elixir złożone w placówce Banku
  • przelew SORBNET

 

 

Karty debetowe
Zmniejszą się opłaty za:

  • za wydanie nowej karty w miejsce utraconej
  • karty VISA

Wzrosną opłaty za:

  • wypłatę gotówki:
    • w ramach usługi cash back,
    • z bankomatów w kraju (innych niż bankomaty SGB, BPS i zrzeszonych banków spółdzielczych) oraz za granicą,
    • w kasach placówek banków Spółdzielczej Grupy Bankowej oraz innych banków,
  • zmianę PIN-u w bankomacie,
  • sprawdzenie salda rachunku w bankomacie.

 

Karty przedpłacone

  • Wzrośnie koszt wypłaty gotówki w kasach placówek banków Spółdzielczej Grupy Bankowej oraz innych banków.

 

 

Karty kredytowe
Wzrosną opłaty za:

  • wypłatę gotówki:
    •  w kasach banków Spółdzielczej Grupy Bankowej oraz innych banków,
    •  z bankomatów w kraju oraz za granicą.

 

Jeśli akceptujesz zmiany w Taryfach:
nie musisz nic robić – będą obowiązywały od dnia ich wejścia w życie.

 

Jeśli nie zgadzasz się na zmiany, możesz:

 

  • złożyć wobec nich sprzeciw przed dniem ich wejścia w życie; jeśli zgłaszając sprzeciw nie wypowiesz umowy, wygaśnie ona z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie zmian, bez naliczenia opłat;
  • wypowiedzieć umowę przed dniem ich wejścia w życie, ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia opłat.

 

Na wszystkie pytania i wątpliwości odpowiedzą nasi doradcy w oddziałach.
Zachęcamy do zapoznania się z treścią omawianych dokumentów.

TARYFA OPŁAT I PROWIZJI POBIERANYCH PRZEZ BANK SPÓŁDZIELCZY WE WSCHOWIE ZA CZYNNOŚCI BANKOWE DLA LUDNOŚCI

 

TARYFA OPŁAT I PROWIZJI POBIERANYCH PRZEZ BANK SPÓŁDZIELCZY WE WSCHOWIE ZA CZYNNOŚCI BANKOWE - PRODUKTY WYCOFANE Z OFERTY BANKU

 


23-10-2020

Uwaga!!! Zmiana godzin otwarcia placówek

 

Informujemy, że w związku z aktualną sytuacją epidemiczną dotyczącą zagrożenia koronawirusem wprowadziliśmy obowiązkową codzienną  przerwą w obsłudze w godzinach 11.00 - 11.30 . Od dnia 29 października  2020 roku nastąpi zmiana w godzinach obsługi Klientów w oddziałach banku.

 

Aktualne godziny otwarcia oddziałów >>>

 


23-10-2020

Uwaga!!! Zmiana godzin otwarcia placówek

 

w związku z aktualną sytuacją epidemiczną dotyczącą zagrożenia koronawirusem informujemy, że od dnia 26 października  2020 roku nastąpi zmiana w godzinach obsługi Klientów w oddziałach banku.

 

Aktualne godziny otwarcia oddziałów >>>

 


11-08-2020

Uwaga !!! Zmiany w funkcjonowaniu placówek banku

W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo utrzymujemy następujące zmiany w zakresie funkcjonowania placówek:

  • Klienci zobowiązani są do stosowania dostępnych w banku środków przeznaczonych do dezynfekcji rąk lub używania rękawiczek jednorazowych,
  • Klienci oczekujący zobowiązani są do utrzymania co najmniej 1,5 metrowej odległości pomiędzy osobami oczekującymi:
a) chyba że zachowanie tej odległości nie jest możliwe ze względu na opiekę nad:
- dzieckiem do ukończenia 13 roku życia,
- osobą z orzeczeniem o niepełnosprawności, osobą z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, osobą z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego lub osobą, która ze względu na stan zdrowia nie może poruszać się samodzielnie,
b) z wyłączeniem osób wspólnie zamieszkujących lub gospodarujących,

 

c) chyba że realizują one obowiązek zakrywania ust i nosa.

 


01-07-2020

PRZEDŁUŻENIE OKRESU OBOWIĄZYWANIA JEDNOLITYCH ZASAD OFEROWANIA NARZĘDZI POMOCOWYCH PRZEZ BANKI


Europejski Urząd Nadzoru Bankowego podjął decyzję o przedłużeniu do 30 września br. stosowania wytycznych, które dotyczą pomocy klientom przy spłacie kredytów w związku z pandemią koronawirusa.

 

więcej informacji>>>

 


 

16-06-2020

UWAGA! ZEBRANIE PRZEDSTAWICIELI

Zarząd Banku Spółdzielczego we Wschowie uprzejmie informuje, że w dniu 30 czerwca 2020 r. o godz. 13.00, we Włoszakowicach, w Restauracji TOSCANIA,  ul. Spokojna 4a, odbędzie się Zebranie Przedstawicieli Banku Spóldzielczego we Wschowie

więcej informacji>>>

 


29-05-2020

UWAGA! ZEBRANIE GRUPY CZŁONKOWSKIEJ

Informujemy, że dnia 9 czerwca 2020 roku odbędzie się zebranie Grupy Członkowskiej Banku Spółdzielczego we Wschowie.

 

więcej informacji>>>

 


29-05-2020

Uwaga !!! Zmiany w funkcjonowaniu placówek banku i godzin otwarcia

W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo utrzymujemy następujące zmiany w zakresie funkcjonowania placówek:

  • Klienci zobowiązani są do stosowania dostępnych w banku środków przeznaczonych do dezynfekcji rąk lub używania rękawiczek jednorazowych,
  • Klienci oczekujący zobowiązani są do utrzymania co najmniej 2 metrowej odległości pomiędzy osobami oczekującymi. Wyłączeni z obowiązku utrzymania przedmiotowej odległości są: rodzice z dzieckiem do ukończenia 13 roku życia, osoby z orzeczeniem niepełnosprawności, osoby z orzeczoną potrzebą kształcenia specjalnego oraz osoby, które ze względu na stan zdrowia nie mogą poruszać się samodzielnie, z wyłączeniem osób wspolnie zamieszkujących lub gospodarujących.

W związku z zaistniałą sytuacją informujemy, że od dnia 1 czerwca 2020 r. nastąpi zmiana w godzinach obsługi Klientów w oddziałach banku.

Aktualne godziny otwarcia oddziałów >>>


20-05-2020

Uwaga !!! Zmiany w funkcjonowaniu placówek banku

W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo wprowadzono następujące zmiany w zakresie funkcjonowania placówek:

  • w celu minimalizacji ryzyka w placówce banku może przebywać jednocześnie określona liczna osób (indywidualna dla danego Oddziału - informacja przed wejściem do Oddziału),
  • Klienci zobowiązani są do stosowania dostępnych w banku środków przeznaczonych do dezynfekcji rąk lub używania rękawiczek jednorazowych,
  • Klienci zobowiązani są do utrzymaniu co najmniej 2 metrowej odległości pomiędzy osobami oczekującymi, chyba że jest to niemożliwe ze względu na opiekę nad dzieckiem do ukończenia 13. roku życia, osobą z orzeczeniem o niepełnosprawności, osobą z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, osobą z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego lub osobą, która ze względu na stan zdrowia nie może poruszać się samodzielnie oraz z wyłączeniem osób wspólnie zamieszkujących lub gospodarujących.

 


4-05-2020

Uwaga ! Zmiana godzin otwarcia placówek

W związku z zaistniałą sytuacją dotyczącą wprowadzenia stanu epidemii koronawirusa COVID-19 informujemy, że od dnia 4 maja 2020 roku nastąpi zmiana w godzinach obsługi Klientów w oddziałach banku.

Aktualne godziny otwarcia oddziałów >>>

 

Informujemy również, że przestają obowiązywać godziny obsługi Klientów powyżej 65 roku życia.

 


29-04-2020

Tarcza Antykryzysowa

Informujemy, że w Bankowości Internetowej została udostępniona możliwość skaładania wniosków o wsparcie w ramach programu Tarczy Finansowej PFR.

więcej informacji>>>

 


17-04-2020

Uwaga ! Zmiana godzin otwarcia placówek

W związku z zaistniałą sytuacją dotyczącą wprowadzenia stanu epidemii koronawirusa COVID-19 informujemy, że od dnia 20 kwietnia 2020 roku nastąpi zmiana w godzinach obsługi Klientów w oddziałach banku.

Przypominamy, że w godzinach od 10.00 do 12.00 obsługujemy wyłącznie Klientów powyżej 65 roku życia,


16-04-2020

Uwaga! Obowiązek zakrywania ust i nosa w miejscach ogólnodostępnych

Szanowni Klienci,


W związku z obowiązującymi od dzisiaj przepisami dotyczącymi zakrywania ust i nosa w miejscach ogólnodostępnych informujemy, że Klienci przebywający w placówkach banku zobowiązani są do noszenia maseczki lub innej dopuszczalnej przepisami prawa formy ochrony.
Wyłączeni z niniejszego obowiązku są:

  • dzieci do ukończenia 4. roku życia,
  • osoby, które nie mogą zakrywać ust lub nosa z powodu stanu zdrowia, całościowych zaburzeń rozwoju, niepełnosprawności intelektualnej w stopniu umiarkowanym albo głębokim lub niesamodzielności; okazanie orzeczenia lub zaświadczenia w tym zakresie nie jest wymagane.

W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo, respektujmy przyjęte przepisy.

 

 


1-04-2020

 

Uwaga !!! Istotne zmiany w funkcjonowaniu placówek banku

W związku z zaistniałą sytuacją dotyczącą wprowadzenia stanu epidemii koronawirusa COVID-19 informujemy, że od dnia 2 kwietnia 2020 roku nastąpi zmiana w godzinach i zasadach obsługi Klientów w oddziałach banku.

W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo wprowadzono również istotne zmiany w zakresie funkcjonowania placówek:

  • w godzinach od 10.00 do 12.00 obsługujemy wyłącznie Klientów powyżej 65 roku życia,
  • w celu minimalizacji ryzyka w placówce banku może przebywać jednocześnie nie więcej niż 2-3 osoby (w zależności od oddziału),
  • Klienci zobowiązani są do stosowania dostępnych w banku środków przeznaczonych do dezynfekcji rąk lub używania rękawiczek jednorazowych,
  • Klienci oczekujący na zewnątrz placówki zobowiązani są do utrzymania co najmniej 2 metrowej odległości pomiędzy osobami oczekującymi. Wyłączeni z obowiązku utrzymania przedmiotowej odległości są: rodzice z dzieckiem do ukończenia 13 roku życia, osoby z orzeczeniem niepełnosprawności, osoby z orzeczoną potrzebą kształcenia specjalnego oraz osoby, które ze względu na stan zdrowia nie mogą poruszać się samodzielnie i ich opiekunowie.

 


23-03-2020

 

W związku z zaistniałą sytuacją dotyczącą wprowadzenia stanu epidemii koronawirusa COVID-19 informujemy, że od dnia 24 marca 2020 roku nastąpi zmiana w godzinach obsługi Klientów w oddziałach banku.
Prosimy o zapoznanie się z aktualnymi godzinami otwarcia placówek.

Wszelkie działania podejmujemy w oparciu o nasze wspólne bezpieczeństwo, a o ewentualnych zmianach będziemy Państwa informować na bieżąco.

Za utrudnienia przepraszamy.

 


 

20-03-2020

W związku z istniejącym zagrożeniem epidemicznym, związanym z rozprzestrzenianiem się koronawirusa Sars-CoV-2, uprzejmie informujemy, że planowane w dniach 25-27 marca Zebrania Grup Członkowskich Banku Spółdzielczego we Wschowie zostają odwołane.

Kolejny termin zostanie podany do publicznej wiadomości w oddzielnym komunikacie.

 

 

 


17-03-2020

Szanowni Klienci,

W związku z zaistniałą sytuacją dotyczącą zagrożenia epidemicznego związanego z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 zwracamy się z uprzejmą prośbą, aby w miarę możliwości ograniczyć wizyty w placówkach Banku Spółdzielczego we Wschowie.  Jednocześnie informujemy, że od dnia 17.03.2020 roku nastąpiła zmiana w godzinach obsługi Klientów w placówkach banku związana z obowiązkową codzienną przerwą w obsłudze od godz. 12.00 do 13.00 oraz skróceniem czasu pracy o jedną godzinę.
Wszelkie działania podejmujemy w oparciu o nasze wspólne bezpieczeństwo, a o ewentualnych zmianach będziemy Państwa informować na bieżąco.

Za utrudnienia przepraszamy.

 

Lista placówek z godzinami otwarcia

 


30.12.2020
Realizacja zleceń elektronicznych
  -  ELIXIR, Sorbnet2
Sesja I -do godz. 11.00
Sesja II -do godz. 12.30
realizacja po w/w godzinie
w poniedziałek 2.01.2023 r.
Express Eliksir (płatności natychmiastowe)   do godz. 18.00
w dniach 31 grudnia br. oraz 1 stycznia 2023 r. będzie dla klientów
niedostępny
Przyjmowanie do realizacji zleceń płatniczych
w obrocie dewizowym
do godz. 11.50
Odbiór i przekazywanie zleceń otrzymanych
w obrocie dewizowym na rachunki klienta (eksportowych)
do godz. 12.00
Transakcje wymiany walut z klientami za pośrednictwem telefonu oraz platformy walutowej  do godz. 12.00
Odbieranie z ELIXIRU i przekazywanie do Banków Spółdzielczych zleceń płatniczych do godz. 15.00
Odbieranie z Sorbnetu2 i przekazywanie do Banków Spółdzielczych zleceń płatniczych do godz. 14.00
Realizacja przekazów Western Union do godz. 11.00