Ważne komunikaty
Zmiany w aplikacji Portfel SGB
Od 1 kwietnia 2021 r. zostaje wyłączona aplikacja Portfel SGB dla klientów indywidualnych.
Nie zalogujesz się już i nie skorzystasz z funkcji płatności mobilnych telefonem w aplikacji Portfel SGB. Obsługa kart debetowych i kredytowych w PLN oraz BLIK również będą niedostępne.
Wszystkie funkcjonalności przenisione zostały do aktualnej aplikacji mobilnej SGB Mobile( więcej>>>)
Płacić mobilnie możesz też z użyciem portfeli cyfrowych.
17-03-2021
Zawiadomienie o zebraniu Grupy Członkowskiej
Zarząd Banku Spółdzielczego we Wschowie zawiadamia członków Banku, że w dniu 26 marca 2021 r. o godz. 1100 w siedzibie Banku, odbędzie się zebranie Grupy Członkowskiej Banku Spółdzielczego we Wschowie.
Zebranie odbędzie się z wykorzystaniem środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość, ze względu na ograniczenia dotyczące zakazu odbywania zgromadzeń ludności, w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
Porządek obrad zebrania:
Informacje organizacyjne:
Z uwagi na ograniczenie możliwości organizowania imprez, spotkań i zebrań niezależnie od ich rodzaju członek Banku ma możliwość uczestniczenia w Zebraniu z wykorzystaniem bezpłatnej aplikacji Microsoft TEAMS , do czego Państwa zachęcamy.
W celu wzięcia udziału w zebraniu Grupy Członkowskiej za pośrednictwem środków bezpośredniego komunikowania się na odległość, Członek Banku winien złożyć pisemnie do dn. 25.03.2021 r. do godz. 1000 w Centrali lub Oddziale Banku lub drogą mailową na adres: grupa.czlonkowska@bswschowa.pl (w formie skanu), podpisany Wniosek o umożliwienie udziału w Zebraniu Grupy Członkowskiej za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość.
Wniosek do pobrania tutaj oraz w Oddziałach Banku.
Na wskazany we wniosku adres poczty elektronicznej Członek Banku otrzyma szczegółową instrukcję postępowania.
Wszelkie pytania, bądź wątpliwości, można zgłaszać pod nr tel. 65 540 87 30 lub 65 540 87 38.
Regulamin działania Zebrań Grup Członkowskich Banku Spółdzielczego we Wschowie
11-03-2021
Czasowa niedostępność usługi Profil Zaufany odwołana
Szanowni Państwo,
w związku z kalendarzem szczepień przeciwko COVID dla osób w wieku 65+ uprzejmie informujemy, że planowana wcześniej niedostępność usługi Profil Zaufany w dniach 12/13.03.2021 r. zostaje odwołana.
Informacja w sprawie zmian do moratorium pozaustawowego
W celu ujednolicenia w ramach sektora bankowego stosowania zasad dot. moratoriów pozaustawowych, z uwzględnieniem specyfiki funkcjonowania sektora bankowości spółdzielczej, Związek Banków Polskich oraz Krajowy Związek Banków Spółdzielczych wypracowały wspólne rozwiązania w zakresie ich stosowania dla mikro, małych, średnich, dużych przedsiębiorców, podmiotów prowadzących działalność rolniczą oraz działalność agroturystyczną.
Stanowisko Związku Banków Polskich oraz Krajowego Związeku Banków Spółdzielczych w sprawie zmian do moratorium pozaustawowego („Stanowiska banków w zakresie ujednolicenia zasad oferowania narzędzi pomocowych dla klientów sektora bankowego”) TUTAJ.
Uwaga!!! Zmiana godzin otwarcia placówek
Informujemy, że od dnia 25 stycznia 2021 roku nastąpi zmiana w godzinach obsługi Klientów w oddziałach naszego banku i będą obowiązywać pełne godziny otwarcia placówek
Aktualne godziny otwarcia oddziałów >>>
15-01-2021
Tarcza Finansowa 2.0
Informujemy, że w Bankowości Internetowej została udostępniona możliwość skaładania wniosków o wsparcie w ramach programu Tarczy Finansowej PFR 2.0.
11-01-2021
Stanowisko banków w związku z reaktywacją wytycznych EBA – jednolite zasady oferowania dalszych narzędzi pomocowych dla klientów sektora bankowego.
Utrzymująca się pandemia koronawirusa dotyka nie tylko Polskę, ale większość krajów europejskich. Europejski Urząd ds. Nadzoru Bankowego (EBA) reaktywował wytyczne dotyczące pomocy dla klientów przy spłacie kredytów. Ich celem jest ujednolicenie zasad oferowania kolejnych narzędzi pomocowych dla klientów całego sektora bankowego, także w Polsce.
Stanowisko banków polskich wypracowane w tej sprawie pod patronem Związku Banków Polskich, tj. moratorium pozaustawowe, prezentujemy TUTAJ.
Obejmuje ono dalsze narzędzia pomocowe udzielane od 18 stycznia 2021 r. do 31 marca 2021 r. Z działań pomocowych będą mogli skorzystać wszyscy kredytobiorcy – także klienci SGB-Banku SA obraz Banków Spółdzielczych SGB, którzy spełnią kryteria określone w stanowisku i złożą wniosek do 15 marca 2021, tak, aby bank mógł go rozpatrzyć do 31 marca 2021 roku.
8-01-2021
Oddział w Sławie - awaria usunięta
Informujemy, że od dnia 11.01.2021 roku Oddział Banku Spółdzielczego w Sławie po przerwie związanej z awarią będzie czynny w godzinach od 8.30 do 15.30.
Serdecznie zapraszamy
30-12-2020
Oddział w Sławie - awaria
Szanowni Klienci,
Informujemy, że od dnia 30.12.2020 roku do odwołania Oddział Banku Spółdzielczego w Sławie będzie nieczynny z powodu awarii.
Obsługa bieżąca będzie realizowana w następujących placówkach:
Oddział Wschowa
Ul. Daszyńskiego 19
godz. otwarcia: 8.30-15.30
tel. 65 540 87 20
Oddział Wijewo
Ul. Witosa 7
godz. otwarcia: 8.00-15.00
tel. 65 549 40 12
Przepraszamy za utrudnienia !
17-12-2020
Godziny otwarcia Oddziałów 24 i 31.12.2020 r.
Szanowni Klienci,
Informujemy, że w dniach 24.12.2020 r. i 31.12.2020 r. Oddziały i Punkty Kasowe Banku Spółdzielczego we Wschowie będą czynne w godzinach 8.00 -11.30.
24.12.2020 | 31.12.2020 | |
Realizacja zleceń elektronicznych - ELIXIR, Sorbnet2 |
do godz. 11.30
realizacja po |
do godz. 11.30
realizacja po |
Express Eliksir ( płatności natychmiastowe) |
System płatności natychmiastowych Express Eliksir w dniach 24, 25, 26, 27 grudnia jest dostępny |
w dniu 31 grudnia dostępny do godz. 18.00 w dniu 1 stycznia 2021 jest niedostępny |
Przyjmowanie do realizacji zleceń płatniczych w obrocie dewizowym | do godz. 9.30 | do godz. 10.30 |
Transakcje wymiany walut z klientami za pośrednictwem telefonu oraz platformy walutowej | do godz. 12.00 | do godz. 12.00 |
8-12-2020
Zmiana lokalizacji Oddziału w Rawiczu
Szanowni Klienci,
informujemy, że dnia 11.12.2020 r. Oddział Banku w Rawiczu oraz bankomat będzie nieczynny z powodu zmiany lokalizacji. Obsługa bieżąca Klientów prowadzona będzie przez placówki:
Oddział w Miejskiej Górce, ul. Rynek 3,
godz. otwarcia 8.00- 15.00, (przerwa 11.00-11.30)
Oddział w Górze, Pl. Chrobrego 7,
godz. otwarcia 8.30- 15.30, (przerwa 11.00-11.30)
Oddział Leszno, ul. Mickiewicza 3,
godz. otwarcia 9.00- 16.00, (przerwa 11.00-11.30)
Jednocześnie informujemy, że od dnia 14.12.2020r. obsługa Klientów będzie prowadzona w nowo otwartej placówce w Rawiczu przy ulicy 3 Maja 2.
Za utrudniania przepraszamy
30-11-2020
Tarcza Finansowa PFR - dostarczanie dokumentów
Szanowni Państwo – Beneficjenci Programu Tarcza Finansowa PFR,
zgodnie z Umową Subwencji i Regulaminem Programu PFR przypominamy o obowiązku przedstawienia przez Państwa w Banku nie później niż do 31 grudnia 2020 r. dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do jego reprezentowania.
W zależności od sytuacji są to:
albo
Wzory Pełnomocnictwa oraz Oświadczenia (zob. 2.2.3.1 Procedura) zawarte są w Regulaminie i zawierają wzór danych wymaganych w Pełnomocnictwie/Oświadczeniu (https://pfrsa.pl/dam/serwis-korporacyjny-pfr/documents/tarcza-finansowa-pfr/regulamin_programu_tarcza_finansowa_pfr_dla_mmsp.pdf)
W każdym przypadku, w tym w razie konieczności uzupełnienia braków w zakresie złożonych Dokumentów, 31 grudnia 2020 r. jest ostatecznym terminem złożenia Dokumentów przez Beneficjentów.
Dopuszcza się weryfikację w rejestrach (KRS, CEIDG) w sposób zautomatyzowany przez Banki bez konieczności pozyskiwania odpisów/wydruków od Beneficjenta
Dostarczenie ww. dokumentów do Banku może nastąpić w następujący sposób:
(i) potwierdzi, że zapoznał się z przedstawionymi przez Bank dokumentami,
(ii) potwierdzi, że dane zawarte w dokumentach, są prawdziwe, oraz
(iii) wyrazi zgodę na przekazanie do PFR dokumentów, które zostały przedstawione Beneficjentowi przez Bank.
17-11-2020
Zmiany w Taryfie Opłat i Prowizji oraz ofercie banku
Informujemy, że w najbliższym czasie wprowadzamy zmiany w naszej ofercie.
Oto najważniejsze z nich:
S-Konto: wycofanie z bieżącej oferty
01 grudnia 2020 r. wycofamy z oferty bieżącej ROR S-Konto, jego miejsce zajmie nowe Konto Mobilne. Rachunki założone do tego czasu będą funkcjonowały w ramach administrowania produktem, jako ROR S-Konto Rachunki małoletnich, tj. ROR M-Konto, po ukończeniu przez posiadacza 18 roku życia, zostaną przekształcone na główny rachunek ROR prowadzony w Banku, którym od 01 grudnia 2020 roku będzie nowe Konto Mobilne.
Profit Konto, Premium Konto oraz Senior Konto: wycofanie z bieżącej oferty
01 grudnia 2020 r. wycofamy z oferty bieżącej ROR Profit Konto, Premium Konto oraz Senior Konto. Rachunki założone do tego czasu będą funkcjonowały w ramach administrowania produktem.
Konto Mobilne, Konto Wygodne: wprowadzenie do oferty
01 grudnia 2020 r. wprowadzamy do oferty nowe rachunki oszczędnościowo – rozliczeniowe Konto Mobilne oraz Konto Wygodne. Szczegóły oraz warunki prowadzenia nowych ROR dostępne będą w Oddziałach naszego Banku oraz na stronie internetowej Banku.
Karta Lecha: wycofanie karty
01 grudnia 2020 r. wycofamy z oferty kartę kibica Mastercard SGB-KKS Lech Poznań. Karty wydane do tego czasu będą działać do końca swojej daty ważności, w funkcji zarówno płatniczej, jak i identyfikacyjnej, umożliwiającej wejście na stadion KKS Lech Poznań. Po upływie terminu ważności karta zostanie wznowiona na kolejny okres w postaci innej karty z oferty Banku. Zniżki dla posiadaczy kart kibica KKS Lech Poznań obowiązują do dnia 14 grudnia 2020 r.
Karta przedpłacona Mastercard: wycofanie karty
31 grudnia 2020 r. wycofamy z oferty karty przedpłacone Mastercard bez funkcji zbliżeniowej. Karty wydane do tego czasu będą działać do końca swojej daty ważności.
Taryfa prowizji i opłat: zmiany w opłatach
Od 1 stycznia 2021 r. zmienią się również opłaty za niektóre usługi w „Taryfie opłat i prowizji pobieranych przez Bank Spółdzielczy we Wschowie za czynności bankowe dla ludności” oraz w „Taryfie opłat i prowizji pobieranych przez Bank Spółdzielczy we Wschowie za czynności bankowe – produkty wycofane z oferty Banku”.
Czego dotyczą najważniejsze zmiany?
Konta osobiste
Zmiany obejmą opłaty za:
Karty debetowe
Zmniejszą się opłaty za:
Wzrosną opłaty za:
Karty przedpłacone
Karty kredytowe
Wzrosną opłaty za:
Jeśli akceptujesz zmiany w Taryfach:
nie musisz nic robić – będą obowiązywały od dnia ich wejścia w życie.
Jeśli nie zgadzasz się na zmiany, możesz:
Na wszystkie pytania i wątpliwości odpowiedzą nasi doradcy w oddziałach.
Zachęcamy do zapoznania się z treścią omawianych dokumentów.
23-10-2028
Uwaga!!! Zmiana godzin otwarcia placówek
Informujemy, że w związku z aktualną sytuacją epidemiczną dotyczącą zagrożenia koronawirusem wprowadziliśmy obowiązkową codzienną przerwą w obsłudze w godzinach 11.00 - 11.30 . Od dnia 29 października 2020 roku nastąpi zmiana w godzinach obsługi Klientów w oddziałach banku.
Aktualne godziny otwarcia oddziałów >>>
23-10-2020
Uwaga!!! Zmiana godzin otwarcia placówek
w związku z aktualną sytuacją epidemiczną dotyczącą zagrożenia koronawirusem informujemy, że od dnia 26 października 2020 roku nastąpi zmiana w godzinach obsługi Klientów w oddziałach banku.
Aktualne godziny otwarcia oddziałów >>>
11-08-2020
Uwaga !!! Zmiany w funkcjonowaniu placówek banku
W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo utrzymujemy następujące zmiany w zakresie funkcjonowania placówek:
01-07-2020
PRZEDŁUŻENIE OKRESU OBOWIĄZYWANIA JEDNOLITYCH ZASAD OFEROWANIA NARZĘDZI POMOCOWYCH PRZEZ BANKI
Europejski Urząd Nadzoru Bankowego podjął decyzję o przedłużeniu do 30 września br. stosowania wytycznych, które dotyczą pomocy klientom przy spłacie kredytów w związku z pandemią koronawirusa.
16-06-2020
UWAGA! ZEBRANIE PRZEDSTAWICIELI
Zarząd Banku Spółdzielczego we Wschowie uprzejmie informuje, że w dniu 30 czerwca 2020 r. o godz. 13.00, we Włoszakowicach, w Restauracji TOSCANIA, ul. Spokojna 4a, odbędzie się Zebranie Przedstawicieli Banku Spóldzielczego we Wschowie
29-05-2020
UWAGA! ZEBRANIE GRUPY CZŁONKOWSKIEJ
Informujemy, że dnia 9 czerwca 2020 roku odbędzie się zebranie Grupy Członkowskiej Banku Spółdzielczego we Wschowie.
29-05-2020
Uwaga !!! Zmiany w funkcjonowaniu placówek banku i godzin otwarcia
W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo utrzymujemy następujące zmiany w zakresie funkcjonowania placówek:
W związku z zaistniałą sytuacją informujemy, że od dnia 1 czerwca 2020 r. nastąpi zmiana w godzinach obsługi Klientów w oddziałach banku.
Aktualne godziny otwarcia oddziałów >>>
20-05-2020
Uwaga !!! Zmiany w funkcjonowaniu placówek banku
W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo wprowadzono następujące zmiany w zakresie funkcjonowania placówek:
4-05-2020
Uwaga ! Zmiana godzin otwarcia placówek
W związku z zaistniałą sytuacją dotyczącą wprowadzenia stanu epidemii koronawirusa COVID-19 informujemy, że od dnia 4 maja 2020 roku nastąpi zmiana w godzinach obsługi Klientów w oddziałach banku.
Aktualne godziny otwarcia oddziałów >>>
Informujemy również, że przestają obowiązywać godziny obsługi Klientów powyżej 65 roku życia.
29-04-2020
Tarcza Antykryzysowa
Informujemy, że w Bankowości Internetowej została udostępniona możliwość skaładania wniosków o wsparcie w ramach programu Tarczy Finansowej PFR.
17-04-2020
Uwaga ! Zmiana godzin otwarcia placówek
W związku z zaistniałą sytuacją dotyczącą wprowadzenia stanu epidemii koronawirusa COVID-19 informujemy, że od dnia 20 kwietnia 2020 roku nastąpi zmiana w godzinach obsługi Klientów w oddziałach banku.
Przypominamy, że w godzinach od 10.00 do 12.00 obsługujemy wyłącznie Klientów powyżej 65 roku życia,
16-04-2020
Uwaga! Obowiązek zakrywania ust i nosa w miejscach ogólnodostępnych
Szanowni Klienci,
W związku z obowiązującymi od dzisiaj przepisami dotyczącymi zakrywania ust i nosa w miejscach ogólnodostępnych informujemy, że Klienci przebywający w placówkach banku zobowiązani są do noszenia maseczki lub innej dopuszczalnej przepisami prawa formy ochrony.
Wyłączeni z niniejszego obowiązku są:
W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo, respektujmy przyjęte przepisy.
1-04-2020
Uwaga !!! Istotne zmiany w funkcjonowaniu placówek banku
W związku z zaistniałą sytuacją dotyczącą wprowadzenia stanu epidemii koronawirusa COVID-19 informujemy, że od dnia 2 kwietnia 2020 roku nastąpi zmiana w godzinach i zasadach obsługi Klientów w oddziałach banku.
W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo wprowadzono również istotne zmiany w zakresie funkcjonowania placówek:
23-03-2020
W związku z zaistniałą sytuacją dotyczącą wprowadzenia stanu epidemii koronawirusa COVID-19 informujemy, że od dnia 24 marca 2020 roku nastąpi zmiana w godzinach obsługi Klientów w oddziałach banku.
Prosimy o zapoznanie się z aktualnymi godzinami otwarcia placówek.
Wszelkie działania podejmujemy w oparciu o nasze wspólne bezpieczeństwo, a o ewentualnych zmianach będziemy Państwa informować na bieżąco.
Za utrudnienia przepraszamy.
20-03-2020
W związku z istniejącym zagrożeniem epidemicznym, związanym z rozprzestrzenianiem się koronawirusa Sars-CoV-2, uprzejmie informujemy, że planowane w dniach 25-27 marca Zebrania Grup Członkowskich Banku Spółdzielczego we Wschowie zostają odwołane.
Kolejny termin zostanie podany do publicznej wiadomości w oddzielnym komunikacie.
17-03-2020
Szanowni Klienci,
W związku z zaistniałą sytuacją dotyczącą zagrożenia epidemicznego związanego z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 zwracamy się z uprzejmą prośbą, aby w miarę możliwości ograniczyć wizyty w placówkach Banku Spółdzielczego we Wschowie. Jednocześnie informujemy, że od dnia 17.03.2020 roku nastąpiła zmiana w godzinach obsługi Klientów w placówkach banku związana z obowiązkową codzienną przerwą w obsłudze od godz. 12.00 do 13.00 oraz skróceniem czasu pracy o jedną godzinę.
Wszelkie działania podejmujemy w oparciu o nasze wspólne bezpieczeństwo, a o ewentualnych zmianach będziemy Państwa informować na bieżąco.
Za utrudnienia przepraszamy.
Lista placówek z godzinami otwarcia